bmw_renocar_r_1300_gs_adv



PROFIL MOTORKY

Suzuki TL 1000S (1997)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník waldatom
Vloženo 16.6.2024
Aktualizováno 22.6.2024
Zobrazeno 1 792x
HODNOCENÍ PROFILU OD 13 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.9

Popis motorky


Prostě pořádný buchar TL1000 co jiného dodat

Více fotografii

Výška jezdce: 188 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Kawasaki ZRX 1100: Není to TL
Suzuki GSF 1200 Bandit: Není to TL
Suzuki SV 1000: Ani zdaleka to není TL

První dojmy - První dojem po asi 14 letech bez motorky byl, že mi ta mrcha nejspíš urve koule, ale samozřejmě po nějakých 1500km už to tak oslnivé není. Jak se říká výkonu není nikdy dost.

Motorku bych doporučil pro - V dnešní době asi pro nikoho

Doplňky na motorce - Doplňky jsou taková klasika. Zadní blatník, klín pod motorem, pancéřové hadičky, jiné blinkry a laďáky, které s Yoshimurou pravděpodobně namají nic společného, ale vypadají a zní dobře :) . Do budoucna možná vyšší plexi, protože při mé výšce 188cm toho na budíkách moc nevidím a veškerý nápor vzduchu jde do helmy, možná 6 pístky, ale v zásadě se mi motorka líbí tak jak je

Recenze

Do této motorky jsem se zamiloval co spatřila světlo světa a já ji v nějakých 18 letech viděl naživo naleštěnou na podstavci nějakého obchodu přesně v té samé barvě, kterou jsem si nakonec koupil. A musím říct, že se mi líbí pořád. Takže to byla koupě spíš z nostalgie.

Po nějakých 4 měsících a 1500km si pořád užívám charakter a výkon dvouválce, ke kterým mě to nějak táhne víc. Výkonu na rozbitých cestách Bruntálska má dost a zjišťuju, že jsou omezené možnosti, kde si užít pěkný asfalt, protože tam se TL cítí nejlíp (ostatně jako jakákoliv jiná motorka tohoto typu). Škaredé silnice ji zkrátka nevyhovují a takový přejezd je pro nás oba dost utrpení.
Co se týče jízdních vlastností tak nemám možnost srovnávat s dnešními stroji, které nejspíš budou ve všem o poznání lepší než tohle staré železo, ale asi jsem spíš typ jezdce, který se přizpůsobuje motorce než naopak a líbí se mi ta analogovost, to že se strojem člověk musí trochu zápasit. Takže mě ty moderní fičury, které dnešní motorky mají a které za jezdce spoustu věcí dělají samy a na všechno dohlíží ani moc nechybí. Každopádně za mě jsem čekal trochu tužší rám, malinko se kroutí. Brzdy jsou ve většině případů na silnici dostačující a když se zahřejou tak se dokážou pěkně zakousnout. Když to srovnám s VTR-F tak bych řekl, že je o poznání lepší.
Naopak jízdní pohodlí mě moc nevyhovuje, asi jsem už na takovou motorku starej, takže TL není na žádné dlouhé cestování, ale spíš na svižnou vyjížďku po těch pár pěkných cestách co tu máme a hybaj domů si napravit záda. (Neberte mě doslova, už mi dávno není 20let)
Servis zatím běžná údržba, kterou si dělám sám, ale motorka má přece jen dost najeto a určitě měla za těch skoro 30 let těžký život. Tyto mašiny nikdo moc nešetří tak budu doufat, že se neobjeví něco vážnějšího.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Bothrops
Bothrops napsal 23.06.24 v 12:09 10b.

no hurá, konečně zase něco zajímavýho. Měl jsem TLR , takže Ti rozumím, tohle je poctivej oldschool. Pamatuju si jízdy s partou, tlr+vtr fire užívej, vybornej stroj

Taliján
Taliján napsal 22.06.24 v 20:39 10b.

Zajímavý kousek.

bastard69
bastard69 napsal 21.06.24 v 14:55 10b.

Závidím, krásny stroj

Bobeš55
Bobeš55 napsal 21.06.24 v 09:59 10b.

Krásný stroj.

Doth
Doth napsal 20.06.24 v 22:06 10b.

Nádherná

Více komentářů



TOPlist