
Otec kultu: Suzuki GSF1200N/S Bandit
13.03.2022
1996 | 1997 | 1998 | 1999 | 2004 | 2006 | |
---|---|---|---|---|---|---|
Doplnit technické údaje pro chybějící ročník Upravit chybné údaje | ||||||
V databázi evidujeme více jak 200 000 technických údajů motocyklů. Může se proto stát, že některá technická data budou obsahovat nepřesnosti nebo nejsou zcela doplněná. Prosím, upozorněte nás na nepřesnosti a ihned to opravíme. Děkujeme. |
||||||
Objem | 1157 cm3 | |||||
Výkon | 73 kW (99.3 koní) | 71.5 kW (97.2 koní) | 72 kW (97.9 koní) | 71.5 kW (97.2 koní) | - | |
Výkon při otáčkách | 8500 ot/min | - | ||||
Točivý moment | 90.7 Nm | 93 Nm | 91 Nm | 91.7 Nm | - | |
Otáčky při max toč.mom. | 4500 ot/min | 6500 ot/min | - | |||
Druh motoru | Spalovací | |||||
Dvoudobý/čtyřdobý | 4 | |||||
Chlazení | - | Vzduch a Olej | - | Vzduch a Olej | ||
Uspořádání válců | Řadový | |||||
Počet válců | 4 | |||||
Rozvod | - | DOHC | ||||
Ventilů na válec | 4 | |||||
Vrtání | - | 79 mm | - | |||
Zdvih | - | 59 mm | - | |||
Kompresní poměr | - | 9.5 : 1 | - | |||
Příprava paliva | - | Karburátor | - | |||
Startér | Elektrický | - | Elektrický | |||
Počet rychlostí | 5 | 6 | ||||
Sekundární převod | - | Řetěz | ||||
Typ rámu | - | Dvojitý kolébkový | - | |||
Materiál rámu | - | ocel | - | |||
Zdvih předního odpr. | - | 130 mm | - | |||
Zdvih zadního odpr. | - | 134 mm | - | |||
Brzdy vpředu | 2 kotouč | |||||
Rozměr předního kotouče | - | 310 mm | ||||
Přední třmen | - | šestipístkový | čtyřpístkový | |||
Brzdy vzadu | kotouč | |||||
Přední kolo | - | 17 " | ||||
Zadní kolo | - | 17 " | ||||
Rozměr přední pneu | - | 120/70 ZR 17 | 120/70 | 120/60 17 | ||
Rozměr zadní pneu | - | 180/55 ZR 17 | 180/55 | 180/55 17 | ||
Rozvor | - | 1465 mm | - | 1480 mm | ||
Úhel hlavy řízení | - | 64.5 ° | - | |||
Závlek předního kola | - | 107 mm | - | |||
Výška sedla | 835 mm | 840 mm | 835 mm | 820 mm | - | 785 mm |
Suchá hmotnost | 212 kg | 215 kg | 214 kg | - | 220 kg | 212 kg |
Pohotovostní hmotnost | - | 238 kg | - | |||
Objem nádrže | - | 19 l | 20 l | |||
Rezerva | - | 3 l | - | |||
Spotřeba | - | 7.3 l/100 km | - | |||
Zrychlení | - | 3.6 0-100 km/h | - | |||
Maximální rychlost | - | 225 km/h | 218 km/h | - | 200 km/h | |
První cena | - | 269000 Kč | - | 229900 Kč |
Od Vocko21(2006)
Od firedawe(2005)
Od firedawe(2005)
Od firedawe(2005)
Od firedawe(2005)
Od firedawe(2005)
Od Stoorm20(2005)
Od Stoorm20(2005)
Od Stoorm20(2005)
Od Walker(2005)
Od Zveřiňák(2003)
Od susta.(2003)
Od DEVASTOR(2001)
Od DEVASTOR(2001)
Od Kleber(2001)
Od SajmonLTM(1997)
Od ferda.66(1996)
Od Tomixs(1996)
Od Tomixs(1996)
Od Tomixs(1996)
Od Wolverinee(1982)
Fórum | Téma | Odpovědí | Poslední příspěvek | ||
---|---|---|---|---|---|
Založit téma Všechna témata | |||||
Naked bike | Bandit škube | 24 | 7.4.2025 15:44 | ||
Silniční cestovní | Motea kufry na bandita | 15 | 24.11.2024 21:18 | ||
Naked bike | zářez jehly | 5 | 1.9.2024 18:38 | ||
Opravy a údržba | Bandit 1200 - nastavenie bohatosti zmesi | 6 | 7.8.2024 08:32 | ||
Opravy a údržba | Suzuki Bandit 1200 - cistenie, nast hladin a synchronizacia karburatorov | 5 | 2.7.2024 14:38 | ||
Opravy a údržba | vymena oleje v tlumicich a co s centralem | 15 | 20.6.2024 18:04 | ||
Silniční cestovní | Servisní manuál Suzuki Bandit 1200 GSF S 2001 | 7 | 17.6.2024 22:52 | ||
Opravy a údržba | Bandit prepad nadrze | 16 | 10.6.2024 14:31 | ||
Naked bike | otáčky volnoběhu | 6 | 7.5.2024 01:42 | ||
Naked bike | potah sedla | 5 | 19.4.2024 09:14 | ||
Naked bike | Bagster | 11 | 14.1.2024 18:58 | ||
Naked bike | Bandit pičo! pokec | 200 | 12.11.2023 19:19 | ||
Opravy a údržba | Olejová vana B12 - záměna | 7 | 20.3.2023 08:07 | ||
Japonské | Suzuki Bandit 1200 - Vymena oleja a filtra | 13 | 5.1.2023 08:22 | ||
Japonské | Suzuki Bandit 1200 - nastavenie vole ventilov | 2 | 20.12.2022 12:57 | ||
Japonské | Suzuki Bandit 1200 - nastavenie vole ventilov | 0 | 20.12.2022 12:53 | ||
Opravy a údržba | Suzuki Bandit 1200 - montaz karburatorov na motor | 0 | 23.11.2022 12:13 | ||
Opravy a údržba | Suzuki Bandit 1200 - čistenie karburátorov po 10 rokoch státia | 0 | 30.10.2022 19:25 | ||
Opravy a údržba | Barva odolná brzdové kapalině | 16 | 31.7.2022 10:15 | ||
Naked bike | tachometr | 4 | 10.3.2022 21:21 |
Youngtimer - Muscle bike - Dream bike - tyto 3 anglické výrazy plně vystihují 3 základní vlastnosti,...
Mohla by to být jedna kapitola motocyklismu, nazvaná Bandit 1996-2002 nebo tak nějak. Bandit, to je ...
Za tie peniaze je to hodne slušná porcia motorky.
Banďour dvanáctka. Sto lidí sto chutí, já jsem si ho zamiloval. Univerzální voják.
Velká motorka pro velký kluky...tak teď už snad jen vyrůst...
Univerzální jednoduchá spolehlivá silná motorka. Naprostá spokojenost. Líbí se mi jak je těžkej , dr...
nahatá motorka co tahá za ruce s pěknou spotřebou a klasickým designem
Normalni masinka na cestovani/hrani, vic zjistim az na ni neco poradne najedu
Velmi universální a spolehlivé moto s klasickým naked vzhledem.
Bandit 1200!! Legenda co do spolehlivosti, vizáže a zátahu odspodu!
Srdcovka uz z mladi. Toto je navrat po 25 letech. Tu 1. jsem si koupil v '99 jako funglovku v Suzu...
Kultovní klasická motorka, sen z 90.let, nyní youngtimer.
Vzdycky to byl bandit, laska na prvni pohled?
Prostě Bandit není co dodat ?
Moje 4 motorka 5.2022 . Silný zlý upravený Bandit který se nebojí lítat :D
Suzuki Bandit 1200 GSF, rok výroby 2003. Řadový čtyřvál co mě nemalinko překvapil. :)
Kus železa.. na rozježdění po 4 letech bez not. Takovej skoro veterán co mě chytil za srdce.
Spolehlivá výkonná osvědčený držák
Cesťák na blbnutí okolo komína a pozdější úpravy
Sháněl jsem opět nějaké naháče a po zkušenostech s 600cc Banditem bylo skoro rozhodnuto
Po spokojenosti s předešlým ročníkem jsem se zaregistroval na další rundu. Tentokrát byl ve výběru j...
Protože větší část mého nájezdu začala dělat dovolená, nebo jiný delší výlet, poohlížím se po nástup...
chtel jsem vyzkouset novy styl motorky,a to i diky tomu,ze v neurcitych vyssich rychlostech se ty ty...
prvni sada gum bridgestone Battlax T31 se osvetcily,i kdyz mohly vydrzet i vic,nez 18-19.tisic,ale m...
Diky tomu,ze jsem v jedny dvojity zatacce ve vesnici nechtel prejet kolegu pred sebou,jsem motorku p...
Motor | |
---|---|
Průběh výkonu | 9.1/10 |
Spojka | 8.4/10 |
Vibrace | 7.2/10 |
Převodovka | 7.8/10 |
Mechanická hlučnost | 7.0/10 |
Zvuk | 9.1/10 |
Spolehlivost | 9.3/10 |
Brzdy | 7.4/10 |
Podvozek | |
Možnost nastavení | 6.3/10 |
Těsnost tlumičů | 8.8/10 |
Tuhost rámu | 6.3/10 |
Jízda | |
Sport | 6.8/10 |
Město | 7.3/10 |
Cestování | 8.7/10 |
Zázemí | |
Ceny náhr. dílů | 7.1/10 |
Ceny servisu | 6.5/10 |
Servisní síť | 7.6/10 |
Dostupnost dílů | 8.4/10 |
Nabídka doplňků | 7.8/10 |
Servisní intervaly | 7.6/10 |
Cestování | |
Pohodlí jezdce | 8.3/10 |
Pohodlí spolujezdce | 7.4/10 |
Možnosti uchycení zavazadel | 7.5/10 |
Ochrana jezdce cestování | 5.0/10 |
Ochrana spolujezdce | 5.8/10 |
Světla | 7.0/10 |
Nekoupili | Z důvodu |
---|---|
Yamaha XJR 1300 | cena |
Yamaha MT-09 | Blbá doba na utracení skoro 170k, tak vyhrál Bandit o kilo levnější. :) |
Kawasaki ZRX 1200 | Nízká výška sedla. |
Honda CB 1300 | Cena |
BMW S 1000 R | ze by otazka penez??? |
Suzuki SV 1000 | Velké SV byla alternativa jako nástupce dosavadního SV650. V rozhodování byla \"nahá\" varianta. Nakonec zvítězila chuť přesednout na 4válcovou klasiku. |
Kawasaki ZRX 1200 | ZRX 1200 v edici Eddie Lawson je stále velkým snem. Bohužel je právě tento model v dobré stavu vzácným kouskem, čemuž odpovídá i cena. |
Suzuki GSX 1200 | Rozhodování bylo těžké - nakonec rozhodla hlavně dostupnost vhodného moto. Velká Inazuma je nádherný, silný, klasický stroj, ale byl to Bandit kdo se nesmazatelně zapsal do moto-historie. I proto nakonec dostal přednost. |
Harley Davidson Fat Bob | jeste nejsem takovy milionar,ale co neni ted...libi se mi ta nova 114 |
Suzuki GSX 750 | Hledal jsem nějakého pohodového naháče na občasné projetí kolem komína a lehkou dovču, Iny nebyly v zrovna dobrém stavu, takže vyhrál stroj, co měl historii i stav nejlepší |
Honda VFR 750 | Chtel jsem na cestovani objem,a bez kapot |
Honda CBR 900RR Fireblade | Mam rad svoje papiry, protoze se znam |
Yamaha XJR 1300 | Nejsem kulturista na tenhle stroj |
Yamaha XJR 1300 | nebyla v dosahu, vyšší cena |
Honda CBR 1100XX Blackbird | Protože byla pořizovací cena téměř dvojnásobná a proto , že mě kamarád co ji vlastní docela vystrašil drahou údržbou. Jestli jsem zvolil dobře nevím , ale asi jo protože o bandita se nemusím tak bát , zažil jsem s ním i několik nedobrovolných endurovložek |
Honda X 11 | Předražená |
Kawasaki ZRX 1100 | V té době byla podstatně dražší což byl limit |
Yamaha FZS 1000 Fazer | Pohodlí |
Yamaha XJR 1300 | Cena |
Suzuki DL 650 V-Strom | Byla dražší a slabší :D |
Jakou | Z důvodu |
---|---|
Suzuki TL 1000S | Není to TL |
Kawasaki ZX-12R Ninja | jedného už mám |
Suzuki TL 1000S | Vlastně nebyla možnost, protože jsem motorku pořídil výměnou |
Suzuki SV 1000 SZ | Přeci jen jsem banďoura už měl, sice ne plnotučného, ale je to už vyzkoušené |
Suzuki GSX 1400 | . |
Suzuki GSX 1100 G | GSX chytla za srdíčko |
Honda CBR 1100XX Blackbird | Blackbird se mi líbí víc |
Moto Guzzi Breva 1100 | Protože má řetěz a špatnej počet válců |
Yamaha FZS 1000 Fazer | Sháněl jsem silného naháče, nakonec se naskytla polokapotáž vhodná k přestavbě v podobě FZS |
Suzuki GSX 1100 ES | Dost běžná a hlavně ještě moc mladá - ještě to není youngtimer. |
Suzuki GSX 650 F | |
Suzuki GSX 750 | V okolí nebylo nic rozumného, co by mi padlo do oka, ale za to se vyskytla tato Inazuma, která byla jako magnet |
Yamaha FZS 1000 Fazer | měl jsem šestku a 750 Inazumu, tak už jsem ho zavrhnul |
Kawasaki ZR 7 | |
Yamaha FZS 1000 Fazer | Technicky né tak vyspělá |
Yamaha FZS 1000 Fazer | Hlavně design a váha. Taky se mi nelíbila kapotovaná verze. |
Yamaha XJR 1300 | Byla na druhým místě za Xjr. |
Yamaha FZS 1000 Fazer | Nepadla mi do ruky. |
Suzuki GSX 750 | má centrál - dvě tlumící jednotky jsou pro stavbu víc cool |
Yamaha FZ 600 |
Ročník | Vložil | Soubor | Velikost | Poznámka |
---|---|---|---|---|
Nahrát manuál | ||||
2006 | Vilin | suzuki_bandit_2006a_.pdf | 37 MB | Servisní manuál |
2003 | bokto | 4302_bandit1200-navo.pdf | 5.1 MB | |
2003 | bokto | suzuki_gsf_1200_s_20.pdf | 19 MB | |
2001 | manxt6 | bandit_1200_2001_uzivatelsky.pdf | 1.9 MB | |
2001 | Walker | bandit1200-navo...drzbe-2002-.pdf | 5.1 MB | Suzuki Bandit 1200/S - návod k obsluze a údržbě |
2001 | honzer | suzuki_gsf1200-...vice_manual.pdf | 19 MB | servisni manual |
2001 | Pav7 | -matthew_coombs-_suz.pdf | 39 MB | Haynes service manual Suzuki GSF 600 Bandit + Suzuki GSF 1200 Bandit model 1995 - 2001 |
2001 | Eicke | bandit_1200_2001_uzi.pdf | 1.9 MB | Uživatelský manuál pro r.v. 2001-2005 |
2001 | Eicke | suzuki-service-manua.pdf | 19 MB | Servisní manuál pro r.v. 2001-2005 |
2000 | Kleber | suzuki-gsf1200-...rts-catalog.pdf | 2.9 MB | Microfiches |
2000 | Kleber | suzuki_gsf_1200...ualclub.com.pdf | 19 MB | Manuál |
2000 | Kleber | suzuki_gsf_600_...aratie.info.pdf | 51 MB | Manuál |
2000 | Kleber | 200711062013_te...b1200-01-cz.jpg | 129 KB | Techn.data |
2000 | krtek555 | haynes_servis_man_su.pdf | 51 MB | Haynes Service and Repair Manual - anglický |
1996 | ferda.66 | 06.04.2024 | Stáhnout wav |
Staženo:17x Laděný výfuk Škorpion |
|
Vložit vlastní zvuk |
Název pneumatiky | Průměr | Použito na | Známka | Popis | Hodnoceno |
---|---|---|---|---|---|
Vložit vlastní hodnocení | |||||
Bridgestone Battlax T31 | 17" | Zadek | 1 | bydlim docela daleko od slusnych zatacek,takze jsem sjel str... | 24.08.2022 v 20:05 |
Continental Road Attack | 17" | Zadek | 1 | 22.05.2011 v 17:19 | |
Continental Road Attack | 17" | Zadek | 2 | 27.04.2010 v 00:04 | |
Dunlop Roadsmart | 17" | Zadek | 1 | Absolutně super kompromis-cestovaní a sportovní jízda.Není n... | 06.10.2009 v 20:45 |
Dunlop Qualifier / Qualifier RR | 17" | Předek | 1 | 18.10.2008 v 02:05 | |
Continental ContiForce | 17" | Zadek | 4 | Při použití této gumy 120/17 na předku, docházelo k tzv. chy... | 29.09.2008 v 12:43 |
Dunlop D208 / D208RR | 17" | Předek | 3 | Dobrý poměr výkon/cena | 31.08.2008 v 12:04 |
Dunlop D207 | 17" | Zadek | 3 | Docela dobrý poměr výkon/cena | 31.08.2008 v 11:58 |