Vlastně jsem ji původně ani moc nechtěl, trubkový řídítka, místo budíků "tablet" a když jsem jí vůbec poprvé viděl tváří v tvář, vybavilo se mi tohle...
A tak jí říkám Predátorka
Výška jezdce: 185 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Kawasaki Ninja H2 SX: Je nejspíš v dané kategorii nejlepší, ale taky nejdražší, nejsložitější a ta do které sem se na inzerci zakoukal, nebyla v reálu úplně ve stavu, co bych si za ty peníze představoval :-(
Yamaha Tracer 9 / 900: Posez jak na baru a přišla mi spíš cestovní než sportovně cestovní, třeba časem...
První dojmy - Všechno jinak než jsem zvyklej, ale s tím se počítalo když sem před tím sedlal sportovní mašiny. Ochrana před větrem velice mizerná a s tím se vzhledem turistickému šťítu Puig, zas tak nepočítalo :-/ A brzdy...prostě Suzuki, co víc k tomu říct. Abych byl taky trochu pozitivní, tak po ujetí 335 km po té co sem 5-6 týdnu na mašině nejel, musím říct, že je pro mě dostatečně pohodlná.
Motorku bych doporučil pro - Pro každýho kdo počíta s tím co sem napsal nahoře a chce ji! Je to prostě kompromis sportovní a cestovní motorky, podle toho to taky jezdí, funguje a pokud chceš právě tohle, pak je to dobrá volba ;-)
Recenze
Přišel čas na změnu a pořízení více univerzálního, pohodlnějšího, stroje. Predátorka to nakonec vyhrála V porovnaní s Kawou H2 SX a Yamahou Tracer 900 mi přišla jako taková zlatá střední cesta. Navíc Suzuki je moje srdeční záležitost a ten motor jehož ostrou verzi sem měl v K6, to je jako mít stále kousek z téhle legendy.
Zatím se spolu sžíváme, překvapilo mě že Originální plego funguje za mě líp než Puig, ideální to však není a tak budu hledat ještě jiný řešení. Brzdy to snad vyřeší jiný destičky, opletený hadice a jiná pumpa.
Motor ten má síly dost a přitom není nijak zákeřnej, mapa A bez kontroly trakce je naprosto v pohodě. Krásně použitelný a nijak otravný i v běžným provozu, nebo na mokru. Super je že kontrola trakce po vypnutí zůstane vypnutá! ABS mě zatím do problémů též nedostalo. Věci jako propojení s apkou, to tlačítko co vypadá jako od tempomatu sem zatím vůbec nezkoušel.
V zatáčkách je Predátorka opravdu jistá a překlápí se do nich tak nějak skoro sama , to je super. Taky sem si všimnul že má docela slušnej rejd oproti všemu co sem sedlal dřív.
Na druhou stranu nemá moc ráda naše klasický, nerovný silnice, taková příčná nerovnost to je vždy znatelnej kopanec od předku :-/ Pak taky když člověk opravdu zatáhne (ne jako panna za ocas) ,ale opravdu dá plnej plyn, aby si užil v tuhle chvíli famózní rychlořazení (který je i jinak skvělý) zátah morotu, akcelezaci, stane se to že motorka jak je odlehčený přední kolo začne být nervozní. Hlavně z prvu mě to hodně překvapilo a i teď když už s tím počítám, to není zrovna příjemný.
Tak tohle jsou zatím moje poznatky, po seznámení se s touhle motorkou. Motorka je to pohodlná a navíc zábavná, alespoň mě teda baví, motor není sterilní, má svoje charisma, charakter. Nakonec je to docela hezká, dobrá motorka...i když jak se říká, dobrý je za tři. Za tři teda v tomhle případě to zas asi ne, ale není dokonalá a upřímně čekal jsem víc, nebo možná spíš se najdou věci, který bych nečekal a brzdy to nejsou
Díky všem! Je fakt že mě ta mašina baví a těch 150 koní v provozu bohatě stačí. Asi těžko za ty kačky z mého pohledu vybrat lepší stroj. Má to hodně blízko k té staré škole, kdy si člověk prostě vypne kontrolu trakce, nastaví mapu A a už si to jen užívá
Plusem je, že i takto je to krásně použitelný a ani v obci nijak otravný.
Uvazoval jsem o ni, nakonec vyhrala ta kawa a tam zadny kompromisy nejsou no mozna az na tu spotrebu zadnich pneumatik.. tak at to jezdi a hlavne at jsi spokojenej, koneckoncu vzdycky se da koupit zase jina nova motorka..
Vítej do klubu
GT je nadhernej future stroj, tak ti přeji, ať si ho užiješ jako já
Je parádní!!