renocar_zari



PROFIL MOTORKY

Suzuki SV 650S (1999)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Simitom
Vloženo 11.9.2024
Aktualizováno 11.9.2024
Zobrazeno 1 857x
HODNOCENÍ PROFILU OD 4 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.8

Popis motorky


Stará, lety ověřená motorka jako jedna z mála s véčkovým dvouválcem.

Výška jezdce: 183 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Royal Enfield Continental GT: vysoká cena a obavy z nízkého výkonu
Jawa 350 OHC Special: krásná motorka ale nesmyslná cena za převlečenou čínskou motorku
Romet Classic 400: skoro stejná jako Jawa 350 Speciál, ale za lepší peníze. Malá nabídka na bazarech

První dojmy - Nemá takový zátah jak si pamatuju.

Doplňky na motorce - Kapota z Alliexpresu + led světlo, origo řidítka z verze S, jiná zrcátka (jsou na houby a proto je budu měnit), zadní krovka, menší blinkry.

Recenze

Nějaký ten pátek mě hlodala myšlenka že potřebuju něco na silnici k enduru protože mi to chybí. Něco trochu na kochačku se zajímavým motorem - jeden nebo dva válce maximálně. Ale zas aby to nebylo úplně zdechlý. Ale dát 100 tis.nebo víc za druhou motorku která bude většinu roku stát v garáži se mi nechtělo. Moc se mi líbil Enfield 500 GT ale cena docela vysoko. Jawa 350 Special je fakt krásná. Asi stárnu že se mi tak líbí i když k Jawě nemám žádné zvláštní city ale vzhled starých závoďáku mě fakt bere. Ale ty ceny za které se prodávají mi příjdou naprosto mimo. Proboha vždyť je to motorka z Číny s motorem ze starý Hondy. Alternativa Romet 400 - stejná motorka ale za podstatně nižší ceny. Jenže jsou prakticky jen na druhé straně Polska a já ani nevěděl jestli bych to vážně chtěl.
A v lednu letošního roku se objevilo na inzerci SV v provedení N za směšnou cenu. Jelikož jsem už jedno měl, tak jsem věděl do čeho jdu a co od něho čekat. Na nic jsem nečekal a pro motorku dojel.
Je to takový otloukánek který hodně let sloužil v autoškole ale až na nějakou kosmetiku vypadala motorka celkem dobře, takže se mnou jela hned domů. Přesně jsem věděl co čekat a taky jsem věděl co chci s motorkou udělat. Ze začátku byl motor docela letargický, ale když jsem si ho "zajel" tak je vše tak jak má být.

Přes zimu dostala motorka základní servis - olej, filtry, ventily, výměny oleje a gufer ve vidlici (nic neteklo), výměna brzdové kapaliny, nové pneu.

SV mám jen na občasný odpolední výlet do zatáček a to si myslím že splňuje dokonale. Je to prostě hračka která neohromí podvozkem, výkonem ani brzdama ale o to zábavnější je najít limit motorky který podle mě není zdaleka tak vysoko jako silnější motorky.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Trumen28
Trumen28 napsal 16.09.24 v 12:44 10b.

Obdélník
Obdélník napsal 16.09.24 v 10:37 10b.

SV s kapotou se mi prostě nelíbí, ale ta tvoje s tím kulatým světlem je skvělá. Moc se mi to líbí.

TomasRA
TomasRA napsal 12.09.24 v 16:07 10b.

Jé, suzunka... Na takové jsem kdysi začínal (akorát tedy neměla tu kapotu). Užij si ji... a kolama dolů!

Daliss
Daliss napsal 12.09.24 v 06:20 9b.

ty jo, překvapils Tome.. ať slouží

Více komentářů



TOPlist