PROFIL MOTORKY

BMW C Evolution (2018)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník moto__jezdec
Vloženo 4.10.2024
Aktualizováno 15.10.2024
Zobrazeno 1 324x
HODNOCENÍ PROFILU OD 5 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.8

Popis motorky


Elektromotorka na sviznou jizdu po meste a okoli, to je jeji domena. Zrychleni z 0-50 kmh za 2,5 vteriny.

Více fotografii

Výška jezdce: 195 cm

První dojmy - Nejdulezitejsi prvni dojem pro me byl fakt, ze se na motorku slozi dobre i velka postava. Dale mi vyhovoval vysoky celni stit. Pobavil me fakt, ze nemusim tankovat Natural, zvlast v dobe, kdy stal pres 50 Kc za litr.

Doplňky na motorce - Vysoky celni plexi stit.

Recenze

Zatim jsem na ni najezdil pouze 600 km bez problemu, aktualne davam nove pneu Michelin Pilot road 4 scooter namisto pneu Metzeler Feelfree, ktere tam byly puvodne. Celkovy najezd motorky je 6 tis. km. Tim padem to vypada, ze pneu na teto moto vzhledem k vykonu oproti beznemu skutru celkem rychle mizi, uvidim kolik vydrzi ty Micheliny. Bavi me jezdit na nejsviznejsi jizdni mod s nazvem Dynamic. Pak ma motorka jeste jizdni rezimy Eco pro, Sail a Road. Dojezd motocyklu se pohybuje nekde okolo 120 km na plne nabiti, dobijim doma v klasicke el. zasuvce. Protoze s ni jezdim jenom po meste, tak nevyuzivam dobijeni na verejnych dobijeckach. Zkusil jsem tu od CEZ a fungovala. Motorka ma vyhrev rukojeti riditek. Maximalni rychlost je 130 km/h, zrychleni 0-100 za 6,5 vteriny, hmotnost stroje 275 kg. Stroj ma zpatecku.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Piki
Piki napsal 16.11.24 v 11:02

Vypada dobre. Mnohem lip nez CE 04. Tesim se, ze napises hidne deniku, protoze potrebujeme zkusenosti...

e-Kája
e-Kája napsal 11.10.24 v 18:27 10b.

BMW C-Evolution se mi líbí jak designově, tak i technologicky (na dobu vzniku) a to dokonce víc, než jeho "nástupce" CE-04. Jediné co bych mu vytknul je vysoká hmotnost, pomalejší nabíjení a že má poměrně masivní zrcátka (nepraktická hlavně v kolonách mezi auty). Jinak si dokážu představit, že bych měl tenhle bezva maxi e-skútr ve své stáji, pokud by v ní ještě bylo místo

Pár dotazů:
Jedná se o verzi Long Range, když je dojezd 120km+ ?
To vysoké čelní plexi je originál od BMW?
Neuvažuješ o pořízení Topcase?
Jaké je to přesednout z benzínového supersportu (soudím dle kombinézy a bot na fotce) na elektrický maxiskútr?

JASED
JASED napsal 09.10.24 v 08:05 9b.

Motorka zajímavá ( možná krapet těžká), po městě je dojezd dostatečný ale ta spotřeba je děsivá, ikdyž pokud tomu dáváš furt plný a využíváš odpich elektriky, tak by to asi odpovídalo. Já s EV autem jezdím průměrně za 13KWh/100km.

NXram
NXram napsal 07.10.24 v 18:48

mnoo nevím nevím, ty seš asi spokojenej, to je dobře , ale za mě to teda moc smyslu nedává, ten poměr je děsivý cena byla u nového stroje cca 400.000,- dojezd 100km maximálka 130km/h a z nuly na 100 za 7 sekund. A kdyby to byl takový hit, asi by se to i prodávalo ... to C650 sport je jiná liga Nějak nevím, k čemu to vlastně je, já letos na cesty kolem komína koupil Tmaxe a pak na něm s kamarádem, co jel také na skůtru pro prdel byl na Moravě, ujeli sme za 2,5 dne něco kolem 1000km a byla to prdel, na téhle elektro by to asi bylo spíš na týdené výlet od nabíječky k nabíječce ...
Užívej ji ve zdravý

novekostatko
novekostatko napsal 07.10.24 v 15:56 10b.

Puffy. Ten skutr má spotřebu 9 kWh na 100 km. Aktuálně platím ČEZu 4,5 Kč za kWh v nízkém tarifu. Schválně si to spočítej proti 350 Adv a nemusím platit čínskou cenu elektřiny.

A jinak, skutr velmi zajímavý, rád bych se svezl a porovnal s mým XMAX 300.

Více komentářů



TOPlist