Tak po 11 letech jsem koupil opět motárda. Mám pocit že můj kruh se uzavřel a můj motorkářský život je kompletní.
Výška jezdce: 175 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
KTM 625 SMC: Na jendu sem se byl podívat ale byla ve špatném stavu (dovoz z IT)
KTM 660 SMC: Jsou o dost dražší než 640 a vůbec nejsou k sehnání
Triumph Speed Triple: Taky asi dobrej hooligan bike, ale na mne to mělo málo výkonu na takovou tu hravou mrchu co sme chtěl.
První dojmy - Na LC4ky sem se jezdil dívat celkem dlouho, než sem koupil tuhle svojí tak sem jich objel asi 5 a všechny byly v žalostném stavu. Někde tekl olej z motoru, někde byla zase dobitá k nepoznání, některá nejela, některá zas více vibrovala, prostě kus od kusu uplně jiná motorka. Bylo tedy dost těžké vybírat, ale nakonec jsem si našel tu svojí :)
Motorku bych doporučil pro - Moto je určitě vhodná pro někoho kdo na motorce už trochu umí, ale nemusí to být uplnej querly. Moto je rozhodně pro zábavu, ne na žádné delší cesty.
Doplňky na motorce - Blastry
Laďáky
Recenze
Motárdy se mi odmala líbily a taky to byla moje první motorka (MZ125SM)
Ná ní jsem v pdostatě prožil svojí pubertu a bylo to super. S přibývajícím věkem sem však chtěl něco silnějšího a motády, které jezdily prostě 50/90/110 mě už moc neba.
Tak jsme koupil naháče a vydal se cestou silniční. Před rokem (asi po 10 letech motorkaření) jsem dosáhl nejvyšího grálu a to v podobě R1 BIG BANG. V tu náhle jsem začal lítat kolena, lokte po zemi a rychlost byla moje druhé jméno. Rychle sem však pochopil, že to není moto do normálního provozu a tak sem k tomu koupil naháče FZ6 za pár peněz.
Byl to ale takovej střep, že sem to po roce prodal a řekl si že si koupím teda něco více reprezentativního, malého do města/ práce/ pro zábavu.
No a moje oko spočinulo na Motardu. Moje platonická dětská láska a tak jsem se dal do hledání. Po čase jsem narazil na tento kousek v nezvyklé MODRÉ barvě, která se mi zprvu vůbec nelíbila, ale časem mi přirostla k srdci. ORIGO stav, druhý majitel, žádný dovoz, na budíkách 15 tis najeto, prostě nádhera. Jela hezky, stav slušnej a tak jsme si s prodejcem plácli.
Můžu teda říct, že rychlost mi vůbec nechybí, tak nějak jsem zjistil, že na motorce se dá bavit i jinak než jen tahat slider po zemi. Moto nemám ani týden a už jezdím po zadním kole jak kdybch se na něm narodil :D VIbrace motoru, které mi prvně když sem na to sedl připadaly uplně hrozné tak teď ani nevnímám a ba naopak se mi líbí!
#nohomo :D
Je z nich cítit ta surovost toho jendoválce, člověk cítí pod prdelí každý zážeh beznínu a výkon 44 kw se tak dá krásně dávkovat, váha 140 KG je taky hrozně fajn, moto je hravá a nemusí ji člověk přemlouvat k tomu aby začala něco dělat.
Obecně jsem s LC4 hodně spokojený, je to přesně to co sem hledal. Moto pro zábavu, co není na motohodiny. Ikdyž je pravda, že se v tom vrtám teda skoro víc jak jezdím. Ale to asi proto, že mám rád když je moto v perfektním technickím stavu.
No a možná si na to zvyknu natolik, že i toho ostrého motárda jednou koupím.:D
Mladá si ze mě dělá srandu, že sem dostal krizi středního věku, protože mi táhne na 30 a blbnu na motárdu jak kdyby mi bylo zase 18. :D
Ale co...neni tohleto přesně TO co všchni chceme? Vrátit se do doby kdy nám bylo všechno u zadku, přední kolo bylo ve vzduchu, mikina vlála ve větru a slunce hřálo do zad!?
Taky jsem měl lc4ku a mam teď novej model 690 za mě to jsou nejvic top biky ;))
a tohle barevne kombo je super
Díky moc, taky si myslím. Je to poctivá stará továrna na zábavu ;)
Už jsem s tim pokořil i sjezd a výjezd schodů :D no prostě blbosti...na to je ta motorka uplně zrozená
Je to perfektni kus železa za me takova motorka v dobrem stavu bude mit vzdy hodnotu
Když jsem začal slintat pomotorkách, SM bylo první co se mě strašně líbilo