renocar_brezen



PROFIL MOTORKY

Triumph Street Scrambler (2017)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník pegasso
Vloženo 18.4.2025
Aktualizováno 18.4.2025
Zobrazeno 1 607x
HODNOCENÍ PROFILU OD 9 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Krásný a poctivý kus anglického železa.
Stačí se jen koukat a dostaví se pocit blaženosti.

Více fotografii

Motorka koupena od DK-Moto Triumph Praha - Veliká spokojenost

Výška jezdce: 175 cm

První dojmy - První dojmy, hmmm, tak tedy jo. První motorka resp. druhá, kde opravdu dostanu nohy celé na zem. Nikde nic navíc, žadné plasty, kapotáže, vše pěkně nahaté. U ženy bych to popsal slovy- přirozená krása.

Motorku bych doporučil pro - Pro koho, pro koho. Pro toho komu je tenhle styl nejbližší již od mala, nebo pro toho, kdo k tomu jako já dospěje.

Doplňky na motorce - Již zmíněno.

Recenze

Po třech dekádách a kouska k tomu života s endury, chcete-li cendury, jsem dospěl do bodu, kdy jsem si řekl, že těžkých a vysokých strojů již bylo dost a nastává čas na kochání se v pomalejším rytmu.
Prostě z tanga či rock and rollu na valčík.
Cca třicet let se srdeční záležitostí jménem Aprilia, resp. několik strojů této značky a poslední cca čtyři roky s Triumphy.
Když jsem kupoval Tigera, cca před třemi roky, už tenkrát jsem váhal, zda Tigera či Scrambouše.
Vyhrál Tiger, ovšem stále jsem myslel na Scramboše.
Ke konci loňského roku navíc po dvou operacích přišel čas na valčík.
Nevím jestli je to věkem, možná jo, možná ne, prostě to přišlo.
Znáte to, hodiny a hodiny na nettu a stále to není to ono.
Když jsem si konečně vyhlédl Trumpetu u České Lípy a byla dohodnuta návštěva,
chvilku na to volal servisák z DK Moto, že tam majitel přivezl na servis Trumpetu v té úžasné zelené, ve které jsem mj. měl i Tigera, jasný životopis, jelikož byla prodána jako nová u nich, s nějakými doplňky a že uvažuje o prodeji, páč tři Triumphy neujezdí.
Takže telefonát do Lípy s tím, jak to je , následně opět do Prahy a pak už cesta raději s vozíkem do DKčka.
Krasavec, blábláblá a už se nakládalo.
Doma jsem hodiny seděl v pracovně a jen se na něj díval a díval.
Ta kovařina mě nepřestávala udivovat, fakt.
Venku zima jak v Rusku, takže čas na kontrolu, na výměny a případně nějaký ten tuning , upgrade apod.
Článků jsem měl načtených fůru, recenze, testy a malou zkušenost s Trumpetkou u známého.
Vše oki, jen přední brzda fakt nic moc.
Byl jsem zvyklý na čtyřpístky či na dva kotouče po dvou a najednou jeden kotouč a dvoupístek Nissin-fakt bída.
Další čtení a zjišťování, nikde nic co by bylo origo na mou Trumpetu a měnit novější vidle z nového modelu s komletem brzd za ten randál, to fakt ne.
Nakonec se blýsklo a brzdič s kotoučem upravený přímo na Scramblera z Itálie je namontován.
Časem možná výměna brzdové pumpy, ale tahle to pobírá statečně a brzdný účinek je sakra lepší.
To už by byla spíše frajeřina.
Dal jsem zpět ty dvě krásný trumpety, který dle mého názoru ke Scrambleru neodmyslitelně patří a za laďák se pořídila právě ta zmiňovaná přední brzda.
Jinak z doplňků ještě zmiňuji nastavitelné zadky Fox, oricho plégo Triumph, vyhřívané hefty-moje první za celou éru ježdění a fakt fungujou.
Jako bonus beru přímé zobrazení intenzity na displeji u tachometru.
Výměna řetězu, olej atp. to je zamozřejmost.
Dále jsem nainstaloval jako již u předchozích dvou moto, led homolog. blinkry s denním svícením a brzdovým světlem. Také mřížka světlometu a reflexní proužky na kola.
Výhledově upgrade předních pružin s nastavením, jelikož se to se zadkem trošku hádá ale nic tragického.
Také kratší brzdové páčky, hrazda , přední zvýšený blatník, mno uvidíme.
Dále jsem koupil brašnu na scrambler v retro stylu od Kappy a objednán nosič Shad, který ještě upravím.
Také blastry a vypálit si na laseru jiný šusplech pod motor.
No, když jsem viděl toho origo příslušenství- paráda.
A teď to podstatné- samotná jízda.
To je fakt fabrika , ne, celý průmyslový areál na emoce.
Už jen zvuk na místě stojící Trumpety-bóžo.
Jede to, fouká na vás, drží to stopu, brumlá si to ten svůj valčík a vy máte na tváři né rohlík ale hotovou bagetu.
Teď už chápu-myslím nadneseně, proč né výkon ale krouťák.
Stačí pošimrat plyn a téměř od volnoběhu vás to tahá kupředu, zpátky ni krok...
Caponord to nikdy nebude, ale...
Kdo už netouží , však víte, tisíckrát otřepaná fráze, ten si tenhle typ motorky zamiluje, ať je to Triumph, Honda, Moto-Morini, Ducna či cokoliv jiného.
Je to jiný svět, svět který vnímáme téměř reálně, né x krát zrychleně.
Nic vás nežene, jen si vychutnáváte tu krásu toho všeho kolem a toho, co máte mezi nohama.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
pegasso
pegasso napsal 27.04.25 v 20:24

Moc díky za pěkné komentáře

king77
king77 napsal 27.04.25 v 20:08 10b.

Mocinky pěkný. Ať ti dělá jen radost...

context
context napsal 25.04.25 v 10:19 10b.

krásná mašina přeji hodně najetých km bez nehod a hlavně, ať ti dělá jenom radost, o tom to přece jen je

elvis78
elvis78 napsal 25.04.25 v 07:30 10b.

Je to pěkný Tenhle stroj se jim velmi povedl.
Brácha má asi skoro stejnýho, je s tím strašně spokojenej

Přirozená krása, to mám taky tak u žen, žádný šminky, silikony, botox na hubě nebo přemacatá prdel vyhnaná injekcema nebo cvičením jen tý prdele, vytetovaný obočí nebo kérky
Prostě méně je tady v tomto případě vždycky více

Paťa
Paťa napsal 23.04.25 v 11:14 10b.

Pěkná! Mám stejnej motor, takže vím o čem mluvíš... Ať ti to jezdí!

Více komentářů



TOPlist