jsem s ní spokojenej..ta holka je totiž hodně DRZá soundsystem LeoVince X3.KN filtr, přetryskovanej karbanátek a vše doladěno na brzdě...výsledek...40,20PS /9240 ot.min a 36,65 Nm /7124 ot.min na zadním kole.
Výška jezdce: 177 cm
První dojmy - Mám svojí Suzanku moc rád,nemusím mit zadnej brutus protoze na tomhle si stejne uziju vic zabavy nez na cemkoliv jinym...i tam kde silnice konci pro me cesta zacina...jezdi to vsude jen se musi myslet na to že tam nejsou drapáky.je to motorka stvorena pro delani kravin.viva la motard. Jde na tom ject po zadním postupně na všechny rychlosti i když na pětku už to padá, pač je to převod víc do rychlosti. Přední brzda na trénování stoppies taky bohatě stačí.
Recenze
Cesty: Pažout motormejdan show Bechyně 2007, wsbk Brno 2008, Orlické hory, Pálava, Polsko, Slovensko
Další info: Stav km: 43 180
top speed - tachometrových 169 km/h po rovině.
Pro více fotek klikněte sem :
bikepics.com/members/icespoon/
V boji za snížení hmotnosti jsem sundal a ořezal všechny zbytečnosti co tahle motoka měla, protože jen pak je to pravej racing
Díky časté jizdě po zadním žere trošku olej. Co žere nejvíc je zadní guma. D 208 SM je většinou tak maximálně na 5 - 6 tisíc km. Přední vydrží tak 13 000. Řetězovku mám třetí, první odešla přibližně po 13tkm, ale to jsem se o ní moc nestaral. Teď tam mám DID X-kroužek, mažu a čistím po 500 km. Už má za sebou přes 30 tisíc km.
Za tu dobu co jezdím, jsem zlámal dvě spojkové páčky a jednu brzdovou. Přední destičky mám třetí, zadní jsou stále originální. Baterku mám čtvrtou, její životnost je plus minus tři roky, jelikož ji na zimu nevyndavám. Jen ta poslední byla nějakej šmejd, ta vydržela pouze rok. Odešla ještě před zimou.
Na cestování to moc není, ale když má člověk pevnou vůli (dobrý sedací sval) tak 250 - 300 km za den není problém. Při průměrné rychlosti okolo 75 - 80 km/h (zkoušeno při výletu s Jawou - ČZ 175) není podle mě probém ujet na nádrž přes 250 km.
19.8.2009 : 15 750 km - utržená matka primárního kolečka, ta způsobila povolení těsnícího kroužku motorové skříně a tím i ztrátu oleje. Od té doby je vše v pořádku.
11.9.2010: Utrhnul se mi plastovej obal z klíčku od zapalování
11.2.2011: Při převozu se servisu vypadla za jízdy z káry. Utrženej můstek držáku řidítek, prasklý obal tachometru a odřený plasty všude kde se dalo. Mohla ale dopadnout hůř.
1.4.2011: Začala mi téct levá vidlice. Nevím jestli je to následek toho pádu, nebo už jsou starý gufera, nebo co já vím co ještě. 25 234 km - výměna oleje a gufer v tlumičích, starý olej vypadal jako kaše, aneb ne nadarmo se má tento servisní úkon dělat při 24 000 km.
29.3.2012: 32 160 km - třetí řetězová kola, musel jsem je vyměnit, neb už měly to nejlepší za sebou. DID zůstal, prý ještě něco vydrží. Tak uvidíme.
13.4.2013 : 38 600 km - přestal fungovat startér, odešlo nějaké relátko co ho spínalo. Vyměněna také ložiska v obou kolech, hlavně ty u rozety byly po smrti.
16.6.2012: Dnes jsem najel kilometr s pořadovým číslem 40 000. Myslím, že to je nejvíc co tady kdo z majitelů DRZetek má.
26.4.2014: PRODÁNO
Čau máš ji vymazlenou! Můžu se zptat co tě stála výměna té přední levévidle? bylo to jen gufero nebo něco víc a pro jistotu jsi měnil obě..? Mám 06 koupenou od týpka,co se o ni vůbec nestaral,co se týká běžné údržby.. dík za info
Super fotky! Děláš na ní pěkný kraviny
pěkné moto, přeju hodně ujetých kilometrů ... mimochodem o kolik zubů přišla slečna při focení?
Mazec 32000 Km... :D at slape masina jako doposud!
Překrásná hračka jasných 10b !! SUPER taky o ní v 18 uvažuji ale zatím nejsou prachy