Už ho mám asi 8 let. Zatím spokojenost. Tenkrat sme ho koupili za 4000 Kč.
Recenze
V renovaci: Neoriginální potah sedla a spínací skříňka, chybí blinkry a zrcátko v řidítku, nový výfuk, brzd. obložení, spojka, zadní tlumiče, pracuje se na zabudování akumulátoru a blinkrů (momentalně ve fázi schánění a šetření)
Sehnal jsem blinkry náhodou od známeho zaflašku Rumu!!!Zatím nefunkční ale už mám přepínač.
Rok Výroby: 1965
Vyrobeno: VEB Fahrzeug- und Geratewerk Simson Suhl
Zdvihový objem: 49,8 cm3
Výkon: 3,4 Koně při 6500 ot./min. (2,5 kw) 4,5 Nm
Prevodovka: 3. Rychlostní
Nejvyšší přípustná rychlost: 60 km/h (z kopce jede 70km/h)
Obsah palivové nádrže: 8,5 litru z toho 0,5 rezerva
Spotřeba: mezi 2,5- 3 litry speciálu na 100 km
Hmotnost: 75 kg s naplněnou pohonou směsí
Užitečná hmotnost: 230 kg
Historie:
V roce 1964 začala výroba Simsonů star typ 4-2 který nahradil model spatz 4- 1/2. Do roku 1975 kdy byla ukončena výroba se jich vyrobilo 500000. V DDR se prodával za 1200 marek. V ČR se také prodával!
Historie tohoto motocyklu: V roce 1966 ho koupil jistý pán z Tábora asi po 20 letech ho prodal mému známému který s ním havaroval. Rozbil levý blinkr a ulomil zrcátko. Nemohl sehnat nové tak jej a baterku odmontoval. Přibližně tedy od roku 1990 stál u něj v Garáži.Po pěti letech ho zprovoznil jen aby jel a svítil. V roce 2001 ho koupil můj ďeda za 4000 Kč. My jsme přepojili elektriku a od roku 2007 ho renovuji.
krasny kousek taky mam nabydku na koupy tohoto stroje . tak at jde renovace pekne od ruky ... 10 b to je jasne
Až na tu samolepku simson z s51 a neoriginálního sedlo docela hezká
pěknej