Fajný stroj. Velký naháč s dvěma válci a kardanem, to jsem si přál. Dá se s ní jezdit i mezi auty v koloně, motorka na každý den i na delší dovču.
Recenze
Celý rok jsem byl hodný a tak jsem si ji naježil pod stromeček Rád bych si ji nechal déle než dvě sezóny, jsem nyní plně spokojen.
Zkušenosti veskrze pozitivní, dává velký pocit jistoty a stability, v porovnání s Er-6N jede rychleji, kolikrát jsem při pohledu na tacho překvapen. Je dostatečně silná i na svižnou jízdu ve dvou. Velká výhoda je kardan, už nemusím čistit zadní kolo od oleje z řetězu.
2009 listopad zatím najeto něco přes dvacet, bežný provoz do školy, do páce, trochu po Evropě, žádná velká exotika, letos jsem víc jezdil na kejvačce nebo na 350 se sajdou, tak nebyla všechna dovča na Brevě, ale byl jsem na ni dva týdny v Alpách, moc se líbilo
2008 najeto cca 25 tis. km, Rakousko, Maďarsko, Slovinsko, Bosna a Hercegovina, Chorvatsko, Černá hora, Albánie, Kosovo, Řecko, Turecko, Bulharsko, Srbsko. Jezdil bych víc, ale mám ještě kejvačku (1957) a na ní mě to chytlo, snad sem někdy hodím nějaké fotky a zaregistruju jí.
Jestli máte někdo nějaký dotaz, napište, odpovím, pokud budu vědět.
Ahoj, koukám MG v Rumburku, že jsem ji neviděl , již chápu, asi se motá v Praze.
...zustan svisle zpustliku... preju sezonu 2011 dle vlastnich predstav..!
Krásná italská kočička. Dvouvál je prostě pro fajnšmekry, jednou si jí taky koupím. Dávám jasnou 10tku
Ty Guzziny jsou fakt nejlepší ! Zpustlíku, máš to za 10b !
tak to zase nevyslo...
a jak letos? jezdis? ja uz jsem seuzonu zahajil... byl jsem v krkonosich.. a docela slusne jsem je projel... 20-22.01.2010 a da se i na snehu.. a pak ze R1 neni univerzal...