Jedná se o model VTX 1300C. Kamarád mi ji dovezl ze států. Přes zimu na ní vždy vletím a provedu "pár" úprav, aby byla k obrazu mému.
První dojmy - Byla to krásná a spolehlivá motorka. Myslím, že se mi podařilo udělat z ní ještě krásnější a loučení bylo opravdu velmi těžké. A´T slouží novému majiteli.
Recenze
Zkušenosti s tímto strojem mám od sezony 2008. V roce 2007 jsem jezdil na VS800 a to se moc srovnávat nedá. Tahle motorka mě nadchla, dostatečný výkon, krouťák, v neposlední řadě úžasný vzhled. Změny, které jsem provedl hned na úvod: nové gripy, stupačky, kryty bovdenů, zrcátka, přední světlo, blinkry, výfuky Vance&Hines, nižší sedlo, odhalení tlumičů a snížení zadní části motorky.
2009 - Tak oproti plánům zatím zůstávám u této motorečky. Na tuhle sezonu jsem ji přepákoval. Jakmile budou nějaké fotky dám je sem. Abych nebyl příliš stručný, napíšu, že jsem přapákování koupil na ebay v USA. Je původně pro H-D a tak jsem se nevyhnul výrobě mezikusů a nějakých těch šroubů, které nebyly v metrice. Jediným problémem, který zbývá vyřešit je brzdové světlo. Amíci nějak tuhle problematiku neřeší a tudíž pružinu se spínačem není kam připojit. Krizovka zatím nebyla a vzhledem k tomu, že v 99% brzdím stejně jen přední jsem toto odsunul na vedlejší kolej Snad to orgáni pochopí
2010 - No a zima nám pomalu končí a budu otvírat další sezonu na VTX 1300 (ale pošilhávám po XV 1900 Raiderovi, zatím je to ale dost peněz). Nicméně, abych stroj posunul zase o kousek dál, rozhodl jsem se nechat si poslat ze států držák SPZ i se světlem. Díky tomu jsem vyřezal světlo ze zadního blatníku, zavařil a nechal zalakovat. Spolu s tím posunu i blinkry dopředu do chromových lišt. Jo a abych nezapoměl, přiznal jsem se tady, že loňskou sezonu jsem odjezdil s tím, že mi nesvítí brzdové světlo, pokud náhodou šlápnu na zadní brzdu (což jsem za celou sezonu udělal asi dvakrát). Letos to bude vyřešeno tlakovým spínačem z multikáry, který bude pod nádrží...
Vše už je složeno, brdový systém vyřešil tlakový spínač z multikáry, kostka ze Š 120, trubky ze Š Favorit, holendry z Fiatu, držáky trubek z Renaultu a koncovka k průtokovému šroubu z GSX-R. Trochu mám strach z toho Fiata a děsím se těch držáků z Renaulta, ale jinak to funguje super . Velký dík v tomto případě patří Jirkovi. Celá sestava vypadá jako originál Honda.
Jaro 2012 a já vyrazil na cesty s novou úpravou... 16" zadní kolo s pneumatikou 240mm!!! Z tohoto důvodu prošla úpravou "kyfka", ráfek, blatník a sedlo. Moc děkuji všem, co mi pomohli splnit si tento sen...
dost dobry
Pěkná ...