špičkový 2T do terénu, spolehlivá
Recenze
Motorku jsem koupil na podzim 2007 od hobby jezdce. Stav byl slušný, bez závad, dokonce ani plasty nebyly odřené. Motor se mi zdál taky vpořádku, sice je to moje první čistá kroska, ale na 4ku s plnym plynem se zvedala krásně.
Dlouho sem se rozhodoval mezi Kawou 250 KX a Yamahou YZF 450, ale nakonec mě lidi z okolí přesvědčili, že začátek na 2T je mnohem jednodušší než na 4T. Do budoucna ale plánuju Yamahu koupit.
Další výhodou 2T je jeho menší hmotnost, ostřejší motor, levnější opravy a menší údržba. Snad jen ten zátah odspoda není takový jako na 4T.
Olej používám Denicol s estery pro lepší ochranu motoru a menší tření částí. Převodový olej 3x do sezony.
Na mašině nejsou žádné úpravy, 56 koní v tom terénu přeci jen stačí ;).
Závady zatím žádné, jen repase předních tlumičů a zadního centrálu. Možná jen výfuck byl od předchozího majitele svařený a v místě sváru trochu netěsní, tak uvažuju o koupi nového seriového výfuku.
Přes sezonu jezdím 2-3x týdně na trati, ale občas i volnější projížďka po polňačkách, leších...
Z úspěchů zatím 1. a 3. místo ve zdejších soutěžích.
To je tak vše, Kawu rozhodně doporučuji, to že je 2T vůbec neškodí, spíše naopak. A spotřeba? Popravdě mi nádrž kolikrát vydrží na delší dobu, než u 450 4T. Ale spotřebu snad u tihle mašin řešit nebudeme.
Takže 2T power! a přeju hodně úspěchů všem, co mají radi motokros.
Pěkná
pěkný 10 b
Kráný KX a dobrej popis 10b
Nádherná.Co nejméně problémů.Dávám 10.
Nevíš náhodou kolik se tam má lít převodovýho oleje? Já manuál nemam a nikde to neni vyražené. Takže plnim do poloviny kontrolního skla cca 900 ml. Dík