Velký,silný a elegantní naháč,tak jak by asi měl být.
První dojmy - Dojala mne to jo...
Recenze
Mám ho 3tím rokem,prošel celou řadou ůprav,nejvíc jsem se asi vyřádil na hliníku (vidle,př.kolo,páčky..letos pár dalších drobností),nechal jsem si přechromovat budíky,přestříkat zašlý lak v origo odstínu + airbrush navíc,nové futra + gufera ve vidlicích,letos mu byl po prvé v jeho životě měněn rozvoďák (po 60tis.),vyměněna byla taky spojka,spojkové pružiny,řetězová sada,příruby ke karbanátkům ještě ho čeká filtr-vzducháč.olej a filtr je asi jasnej,děláme to na jařevšichni ne??:o))
Zkušenosti:
- Musím říct je to těžký neohrabaný howado a celkem si pápne když mu dám za ušiska,nemá 6stku,což mne trochu mrzí pač i ta 550 jí má.Těžký na předek,zadní brzda jde automaticky do smyku,za chladnějšího nebo deštivého počasítéměř nepoužitelná.
+ Pohodlný,dobře to sedí (alespoň mě se zdá že jo),vzhledem k jeho váze ho jen tak něco nerozhodí (boční vítr nebo nečekaná džuzna),perfektně bere od spoda,i když to asi není na to ideální stroj není problém s ním jezdit zatáčkyna stupačky.Osvědčil se mi hlavně naloženej kuframa jako cestovní stroj.Spolehlivost.
Kam se zatím dostal:
2006-Absolvoval se mnou dovolenou na Slovensku - téměř porád v dešti - bez poruchy
2007-Francie,první dvadny doslova plaval ve vodě pak 14dní v35°C pařácích,za 18dní 4800km bez poruchy. celkem 5500Km.
2008-došly prachy...nikam sem se nedostal a díky práci se ani moc neprojel (letos něco kolem 2000 km pouhých)
2009-Rakouský Alpy-Chorvatsko 3500Km,14 dní ,v HR celkem záhul na teplotu,ale zvládli jsme to v pohodě,první porucha->(ale ne vinou Kawy) odešlo relé v Alarmu,problém vyřešen během půlhodinky.Po návratu domů relé vyměněno Zepouš jede dál.
2010-Je asi fakt krize!!!Ne nejsme pohromadě,protože už půl roku čekáme na chromy a pár provozních úprav na soustruhu.Takže kilometry 0 akorát sme si párkrát vrkly abysme nezapoměli...
2011-Tak tu máme za sebou další dovolenou, tentokráte solo Zephyr v tandemu s mojí přítelkyní přes celou Itálii (nebo spíš většinu).Celkem něco kolem 4000km.
Bohužel vyskytl se první vážný problém, motor nemá na 1 a 4 válci potřebnou kompresi (závada se projevila až doma po dovolené).Uvidíme přes zimu co s tím uděláme...
Pro info stav tacho je 71tkm.
Jen moje "šikovnost" v tom není, v pozadí je pár lidí a spousty kontaktů na něco co si prostě doma neuděláš a nebo když to má být na více jak 100%... Ale pevné odhodlání je to první co musí nastat. Pak hromada trpělivosti a nepočítat co to stojí.
Tak to je super , obdivuji tvou šikovnost !!! Po nekonečném váhání se pustím do svého motoru - inspiroval jsi mě , díky
Pěkný a hezká malůvka .Máš to za 10
V sezóně 2009 přeji hodně pohodových km
zdravím do Liberce, krásný stroj, pěkně si ho užij