Jawa 50 typ 23 a 23A Mustang je malý nekapotovaný motocykl se zdvihovým objemem motoru 50 kubických centimetrů. Mustang je nejnovější typ motocyklů Jawa ze série „pionýr“ (Jawa 550, 555, 05, 20, 21 sport). Je to dvousedadlový motocykl lehké konstrukce s j
Výška jezdce: 176 cm
První dojmy - Provedení 23 (1975-1982)[editovat | editovat zdroj] V průběhu let se na původním provedení 23A odehrály jen menší změny ve výrobě. S nástupem výroby 23 je nejvýznamnějším rozdílem jiný světelný výkon, nyní 30 W (25 W pro přední žárovku a 5 W pro zadní) o který se starají dvě do série zapojené cívky 15 W + 15 W, obojí 3V.[1][2] Od roku 1975: Světelný výkon nyní 30 W (25 W + 5 W, cívky: 3V 15 W + 15 W v sérii), předtím 20 W (15 W + 5 W, cívky: 6V 15 W + 5 W samostatně) Ovládací páčky na řídítkách lisované z ocelového plechu s kuličkami na koncích Přední blatník s nanýtovanými příchytnými plechy Nový tvar výfuku s otevřeným koncem Od roku 1979: Kluzáky kryté manžetami Přední vidlice jako montážní komplet Přední blatník je uchycen k teleskopům zevnitř Na konci rovně seříznutý výfuk Změny v tlumiči výfuku Podsedadlová vzpěra ve spodní části na obou koncích rozlisovaná s vyvrtanými dírami
Recenze
echnické parametry[editovat | editovat zdroj]
Motor[editovat | editovat zdroj]
rozvod pístem
mazací poměr: 1 : 30
Elektroinstalace[editovat | editovat zdroj]
zapalování - setrvačníkový magnet PAL
světelný výkon 20 W (od roku 1975 30 W)
zapalovací cívka 8V -02-9210.30
přední žárovka 15/15W, později 25/25 W
zadní žárovka 5W
zapalovací svíčka PAL 14-8R (Brisk N15C/N14C)
předstih zážehu 1,6 - 1,9
vzdálenost kontaktů přerušovače 0,4 mm (odtrh)
Převody[editovat | editovat zdroj]
řazení nožní pákou na levé straně
primární převod - poměr 2,43 : 1 (14/34 zubů)
primární převod - válečkový řetěz (ČZ - Favorit 3/8" x 3/8" - 44 článků)
sekundární převod - poměr 4,58:1 (12/55), nebo 4,23:1 (13/55)
sekundární převod - válečkový řetěz (12,7 x 5,2 - 111+1 článek)
Poměr převodů[editovat | editovat zdroj]
1. převod 1 : 2,94 (24/14x24/14)
2. převod 1 : 1,716 (24/14x18/20)
3. převod 1 : 1 přímý záběr
Celkové převody: I. (sekundární kolečko 13 zubů)
1. převod 1 : 30,03
2. převod 1 : 16,44
3. převod 1 : 11,13
Celkové převody: II. (sekundární kolečko 12 zubů)
1. převod 1 : 30,03
2. převod 1 : 16,44
3. převod 1 : 11,13
Podvozek[editovat | editovat zdroj]
rám svařovaný z ocelových trubek čtyřhranného profilu
přední vidlice teleskopická bez tlumení
zadní vidlice kyvná vidlice, odpružení dvěma samostatnými pružícími jednotkami s kapalinovými tlumiči
Kola[editovat | editovat zdroj]
přední kolo drátové na ocelovém ráfku - 1,5 A x 16
zadní kolo drátové na ocelovém ráfku - 1,5 A x 16
počet drátů - 36 ks
délky drátu - 160 mm (závit drátu je M 3,5)
Rozměry a hmotnosti[editovat | editovat zdroj]
Světlost 120 mm
Suchá hmotnost 65 kg (bez paliva)
Nosnost 160 kg
Výkony[editovat | editovat zdroj]
nejvyšší rychlost 65 km/h
největší stoupavost 25 %
průměrná spotřeba paliva 2,3 - 3,2 litru/100 km
Luxus
jawa 23 mustang..the best co vic dodat
Slušný,at slouží
čau kony krasny.
už se tešim na dalši vylety a km .