renocar_brezen



PROFIL MOTORKY

Jawa 50/23 Mustang (1980)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník kony008
Vloženo 29.7.2008
Aktualizováno 4.4.2021
Zobrazeno 1 622x
HODNOCENÍ PROFILU OD 4 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.5

Popis motorky


Jawa 50 typ 23 a 23A Mustang je malý nekapotovaný motocykl se zdvihovým objemem motoru 50 kubických centimetrů. Mustang je nejnovější typ motocyklů Jawa ze série „pionýr“ (Jawa 550, 555, 05, 20, 21 sport). Je to dvousedadlový motocykl lehké konstrukce s j

Více fotografii

Výška jezdce: 176 cm

První dojmy - Provedení 23 (1975-1982)[editovat | editovat zdroj] V průběhu let se na původním provedení 23A odehrály jen menší změny ve výrobě. S nástupem výroby 23 je nejvýznamnějším rozdílem jiný světelný výkon, nyní 30 W (25 W pro přední žárovku a 5 W pro zadní) o který se starají dvě do série zapojené cívky 15 W + 15 W, obojí 3V.[1][2] Od roku 1975: Světelný výkon nyní 30 W (25 W + 5 W, cívky: 3V 15 W + 15 W v sérii), předtím 20 W (15 W + 5 W, cívky: 6V 15 W + 5 W samostatně) Ovládací páčky na řídítkách lisované z ocelového plechu s kuličkami na koncích Přední blatník s nanýtovanými příchytnými plechy Nový tvar výfuku s otevřeným koncem Od roku 1979: Kluzáky kryté manžetami Přední vidlice jako montážní komplet Přední blatník je uchycen k teleskopům zevnitř Na konci rovně seříznutý výfuk Změny v tlumiči výfuku Podsedadlová vzpěra ve spodní části na obou koncích rozlisovaná s vyvrtanými dírami

Recenze

echnické parametry[editovat | editovat zdroj]
Motor[editovat | editovat zdroj]
rozvod pístem
mazací poměr: 1 : 30
Elektroinstalace[editovat | editovat zdroj]
zapalování - setrvačníkový magnet PAL
světelný výkon 20 W (od roku 1975 30 W)
zapalovací cívka 8V -02-9210.30
přední žárovka 15/15W, později 25/25 W
zadní žárovka 5W
zapalovací svíčka PAL 14-8R (Brisk N15C/N14C)
předstih zážehu 1,6 - 1,9
vzdálenost kontaktů přerušovače 0,4 mm (odtrh)
Převody[editovat | editovat zdroj]
řazení nožní pákou na levé straně
primární převod - poměr 2,43 : 1 (14/34 zubů)
primární převod - válečkový řetěz (ČZ - Favorit 3/8" x 3/8" - 44 článků)
sekundární převod - poměr 4,58:1 (12/55), nebo 4,23:1 (13/55)
sekundární převod - válečkový řetěz (12,7 x 5,2 - 111+1 článek)
Poměr převodů[editovat | editovat zdroj]
1. převod 1 : 2,94 (24/14x24/14)
2. převod 1 : 1,716 (24/14x18/20)
3. převod 1 : 1 přímý záběr
Celkové převody: I. (sekundární kolečko 13 zubů)

1. převod 1 : 30,03
2. převod 1 : 16,44
3. převod 1 : 11,13
Celkové převody: II. (sekundární kolečko 12 zubů)

1. převod 1 : 30,03
2. převod 1 : 16,44
3. převod 1 : 11,13
Podvozek[editovat | editovat zdroj]
rám svařovaný z ocelových trubek čtyřhranného profilu
přední vidlice teleskopická bez tlumení
zadní vidlice kyvná vidlice, odpružení dvěma samostatnými pružícími jednotkami s kapalinovými tlumiči
Kola[editovat | editovat zdroj]
přední kolo drátové na ocelovém ráfku - 1,5 A x 16
zadní kolo drátové na ocelovém ráfku - 1,5 A x 16
počet drátů - 36 ks
délky drátu - 160 mm (závit drátu je M 3,5)
Rozměry a hmotnosti[editovat | editovat zdroj]
Světlost 120 mm
Suchá hmotnost 65 kg (bez paliva)
Nosnost 160 kg
Výkony[editovat | editovat zdroj]
nejvyšší rychlost 65 km/h
největší stoupavost 25 %
průměrná spotřeba paliva 2,3 - 3,2 litru/100 km

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Raptor-1000V2
Raptor-1000V2 napsal 04.04.21 v 23:56 10b.

Luxus

Martiny
Martiny napsal 28.06.09 v 23:35

jawa 23 mustang..the best co vic dodat

deimos
deimos napsal 07.04.09 v 15:09

55774
55774 napsal 02.08.08 v 22:17

Slušný,at slouží

Miros
Miros napsal 01.08.08 v 19:51

čau kony krasny. už se tešim na dalši vylety a km .

Více komentářů



TOPlist