Spokojenost.Výkon, spotřeba ,jízdní vlastnosti vše OK.Motorka má najeto 57000 Km.Bylo nutné vymněnit rozvodový řetěz,volné šrouby na volnoběžce (bacha na ně udělaly pěknou paseku)
Recenze
Jak píšu na úvod, jsem spokojenej i přes problémy které musím řešit.
Nejsem úplně levej na ruce tak jsem si rozvoďák vymněnil sám,dělal jsem to asi 6-8hodin(odstrojit ,rozebrat (ne motor) protahl jsem novej tak že jsem ho nanýtoval na starej a točil a točil.Protočil, nastavil vačky a snýtoval.Nastrojil a šel vyzkoušet.Stisknu start a starter ne a ne roztočit,hrůza mne polila.Nejčernější myšlenky jsem zamítl a radši jsem sundal víko motoru abych zjistil co se děje. Sundám víko a bylo jasno, na magnetu všude kovové špony.Po demontáži magneta jsem uviděl 3 šrouby které drží volnoběžku vytočené o délku hlavy šroubu. Šrouby ohoblovaly z části ozubené kolo, to se prohlo a odřelo trochu karter. Provedl jsem výměnu šroubů,hrubým způsobem jsem srovnal ozubené kolo, vše jsem smontoval a vyměnil olej . Cvrnknu do starteru a vono to běží
Asi po měsíci provozu se začali ozývat nepěkné zvuky od spojky,po tom co jsem si užil nečekám a sundavám víko motoru na druhé straně.Vizuálně žádný problém ale zjišťuji že primární řetěz je vytahanej mnohem víc než je zdrávo.Typuju že v otáčkách naráží do vodítek a odsud je ten nepěknej zvuk. (rozvoďák nebyl o nic lepší) Co čekat po 57000 km,je 4.7.2009 po neděli objednám novej rozhodim motor a podám zprávu o výsledku.
Tak řetěz přišel za 3dny což jsem nečekal ,výměna proběhla bez problému ale při montáži vačky jsem zjistil dva stržené závity. Nic milého ,ale opravil jsem to taky, jen mně mrzí že ten primár jsem asi kupoval zbytečně,protože ten nepěkný zvuk vydávala ta vačková hřídel.Ale nedá se svítit, zase jsem o něco moudřejší. Hlavní je že zase jezdim.
Někdy v červenci 2009 jsem ještě vyměnil ŘJ, a tím mám mám vyřešeno.
Od té chvíle jenom jezdim.Projel jsem pár srazů,sezona 2009-pekelky-Veltrusy-Rackreid-Stochov.Přes zimu jsem stříknul motor a trochu to přeleštil,to byla docela pakárna ale výsledek stojí za to.po zimě proběhla výměna oleje a chlad.kapaliny,koupil jsem nové pneu na předek 100/19 G523 a zadek 140/15 G524 od Bridgestone. Po výměně pneu jsem jel 100 km v pořádnym dešti a pohoda, stupačku už jsem taky brousil takže jsem s výběrem spokojenej.
Sezonu 2010 jsem zahájil 7.5. srazem ve Šťáhlavech a 21.5 jedu Peruc.
Všem přeji mnoho bezpečných km.
Sezona 2011 je na spadnutí.
1. nový olej
2. koupil jsem nový náhon tachometru
3. koupil jsem i nové ložisko do řemenice+simering
4. musim to udělat
Doufám že se sezona povede jako ta minulá bezproblémová.
Tak jsem to udělal a je to hotové
Rok se s rokem sešel a sezona 2012 začíná.
Proto jsem koupil nový rotor, ten jsem dnes 17.3 namontoval.
Také jsem koupil nový napínák a hned ho tam dal.
Ještě jsem koupil nové zadní tlumiče ale dám je tam až se svezu ,už se nemůžu dočkat . Tak Všem přeju pěknou pohodovou sezonu. A kolama vždy dolu
Napínák nepomohl tak jsem udělal rozvoďák a je klid,tlumiče už jsem taky namontoval. K dnešnímu dni 30.4. mám najeto 600 kiláčků takže pohoda.
Dnes 5.5.2012 jsem ji prodal .Ať novému majiteli dobře slouží.
No a už jsem domluvil koupi jiného stroje VN 800 už se těším
Gratuluji k pěkné motorce. Přiděluji jí 10bodu. Přeji spoustu km bez zavad a nehod.
Krásná a určitě spolehlivá .Přeji mnoho podody v sedle Jasných 10b
Parádní. A kouk jsem ti na ni dobře. Tak ať slouží.
Krásný stroj,zvlášť,když člověk vezme v úvahu,z jakého je roku. ...takže dávám 10 bodů a přeji co nejvíce šťastných a pohodových kilometrů bez nehod a bez poruch
Krásný chopper. Také mám takového. Přeji ti spokojenost jakou mám já. 10b.