i po letech pohodová úsporka, bohužel s náchylným mazáním a vačkou.
Recenze
2000 - nákup, ca 27000km, podle šroubů už mnohokráte zpatlaný motor a převodovka.
2004 - otevření karburátorů na 34PS, výsledkem prokluzující spojka, nové pružiny, silnější to spravily
2005 - výměna úplně vyžraných výfuků za universální (do obsahu 400ccm), musel jsem je trochu uškrtit aby to jelo.
2007 - alternátor - výměna
2008 jaro - CDI jednotka - výměna - jeden válec pravidelně zdechnul i ve vyšších otáčkách (dost dobrý při předjíždění). Chyba odhalena osciloskopem na výstupu k cívkám.
2008 podzim - destrukce plastového pohonu olejového čerpadla, písty a válce OK, mírně namodralá vačka + jedno kluzné pouzdro vačky mírně poškozeno.
2008 podzim - po předchozí opravě ujeto ca 200km, prasklo vahadlo, vačce chybí 2mm materiálu, vahadlům taky a pouzdra ložisek v hlavě a deklu na vačku jsou v tahu.
Tak to je asi definitivní konec.
Klady: Když jela tak docela dobře (max. 140km/h), spotřeba běžně kolem 3-4l/100km. Zrychlení na předjíždění kolem rychlosti 100km/h na nižší stupně (4-5) překvapující.
Zápory: Horší starty, po dlouhé odstávce takřka katastrofa (i přes vinikající tlaky válců a těsnost ventilů).
2009 zima - Po pár letech doplňuji, nebyl konec, zkusil jsem Alegro v Polsku a sehnal za rozumný peníz hlavu a dekl ventilů, vahadla a ventily, jen tu vačku ne. Hlava absolvovala vyvložkování závitů svíček (asi proto ji někdo odložil. Poté zabroušení s ventily a nakonec to nejbrutálnější, starou vačku jsem přehladil v místech poškození brouskem na nože. Velmi pečlivě jsem to poskládal a potěsnil a hle na jaře motor opět zabrblal a jel. Je faktem, že jeden ventil má o ca 1,5 mm kratší zdvih, už ani nevím zda byl sací nebo výfukový, motor tím dostal tlumenější zvuk. Zajížděl jsem to na střídačku s kámošem asi 500km a jezdilo to super, jen maximálka slezla tak o 10km/h. Kámoš si to pak nechal a po létě to prodal ještě dál.
Abych nesmutnil koupil jsem Kawu GPX 600R po pádu, dal ji do kupy a projel na ní Alpy. Pak jsem v rychlém sledu přibral Hondu Revere 650, Yamahu XT 600, ale přes nadšené recenze jiných majitelů jsem už nikdy nebyl tak nadšený jako s modely od Kawasaki (posaz, dynamika, spotřeba, technické zpracování, použité materiály, výdrž a to vše versus cena ojetin). Teď sedlám půl roku TDM 850, jednou až rozpletu směsici rozporuplných dojmů tak ji taky zrecenzuji.
P.S. přidej více fotek.
Ahoj.Tato motorka byla moje uplne prvni silnejsi masinka. Vice nejela nez jela, ale stejne na ni rad vzpominam. Mel jsem ten samy rocnik ve stejnych barvach. Recenzi davam 10. Zatim.
Krásnej kultovní drobek, byla by škoda to nespravit. Zkus Allegro, poláci toho mají dost..
Pěkná motorka. Škoda že ten motor nevydržel. Byla by ozdobou na každém srazu youngtimerů.