PROFIL MOTORKY

Suzuki GSF 600S Bandit (1997)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Vodňajs
Vloženo 21.2.2009
Aktualizováno 27.9.2009
Zobrazeno 3 324x
HODNOCENÍ PROFILU OD 5 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 8.2

Popis motorky


První verze oblíbeného šestistovkového Bandita. Krásná mašina, zepředu už sice starši vzhled ,ale čert to vem. Momentálně má pomocí šoupátek 25kw, takže žádnej divoch. Dále pár karbonových imitací, pro oživení a rozlišení od statních Banditu

Více fotografii

Recenze

Zkušeností nemnoho. Je pravda, že minulou sezonu jsem se na Bandasce už projel, ale přece jen jěště to nemělo potřebných 25kw v TP. A jelikož z předchozích let na Mz jsem měl štěstí na policejní hlídky, tak jsem to ani nezkoušel Motorka má už najeto několik tisíc kilometrů a je to znát například v krku řízení, drobná vůle při intenzivním brždění. Jinak sedí výborně také díky gumám od Metzeleru Z6. Dále se mi zdá špatna intenzita při brždění zadní brzdou, možna vada kusu, ale podřázení a brždění motorem je určitě účinější. Možna je to normální přece jen je ta brzda spíše na dobržďování na zahradě. Spolujezdec by na delší cestě nejspíše také nadával. Sedlo spolujezdce je poměrně dost zkosené. Jinak po všech stránkách spokojenost Je to vcelku pohodlný stroj, polocestovního charakteru.



5.7.2009- Tak pul roku ježdění na Bandasce. V prvé řadě musím říct, že 25kw opravdu není takovým omezením. Prostě zabít se na tom taky dá, sice všechno déle trvá, ale rozjede se a jede. A předjíždění opravdu není žádný problém. Pokud opravdu jedete s někym normálním tak není potřeba jet více, jak 140Km/h. Vždyt to pak ztrácí požitek z jizdy. Díky pancéřovaným hadičkám je docela dobrý brzdny účinek. Pravda je ta, že jsem snad nikdy nebrzdil na krev,ale zatím mi ty brzdy všude s rezervou stačili. Krom toho si stále myslim, že pokud nebrzdíte na šotolině nebo jinym bordelu, tak přeci motorka zastaví dřív než auto, už jen z důvodu váhy. Dále teda ty zatáčky, neni to nějaký převratný stroj ale solidně se da v zatáčkách klopit a opět musím pochválit gumy Metzeler roadtec Z6 vždycky mě podrželi a to i přes Bandití měkký podvozek, což je hruza a děs, protože když jdete před zatáčkou na brzdy, tak se mašina tak rozhoupe, že v zatáčce máte pocit že se zadek každou chvíli odlepí od asfaltu, ale opět musím chválit gumy, které lehce odskočí, ale při dalším kontaktu zase drží, jak přibitý. Tím pádem pokud motorku nerozhoupete, tak můžete v zatáčce letět až na stupačku, která začíná pomalu ubývat. To mě ostatně připomína, že při průjezdu pravotočivé zatáčky se spolujezdcem drhnu nejdříve stojanem a po té až stupačkou, ale při jizdě solo nejdříve tedy stupačkou. Dále jizdu se spolujezdcem považuji za celkem neomezující, respektivě jsou znát brzdy a je znát zrychlení. Všechno je to zase pomalejší, průjezd zatáčkama je asi o 20km/h pomalejší ale to stále neberu jako obtiž. Prostě pěkna spolujezdkyně mi rozhodně nevadí

Teď pár věcí, které bych ohodnotil:

+Metzeler Z6

+Turistické plexi

+Dobré brzdy

+Vyhřívané rukojeti(Saito)

x

-Už to není žádný mladík

-Měkký podvozek

-25kw

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
dudkes
dudkes napsal 03.03.15 v 20:17

Hezký kousek!

Tanja8
Tanja8 napsal 28.02.15 v 21:58 10b.

Ta barva je vážně nádherná

gerrik
gerrik napsal 05.02.10 v 20:51

Už to tu někdo psal, ale stejně... Pěkně zachovalý stroj (pěkná barva ) a pěkné fotky

WilliS
WilliS napsal 20.04.09 v 22:20

hezky zachovalý Bandit vzhledem k r.v,kdyby tak byly všechny motorky

Marsus
Marsus napsal 10.04.09 v 21:17

Pěkný stroj a moc dobře šlape mohu říct z vlastni skušenosti

Více komentářů



TOPlist