původně to byl klasickej mustang v origo stavu, ale po jednom létě velice intenzivního ježdění dvacetiletým cápkem brzy dojde k celkové přestavbě na caferacer :)
Recenze
v poměrně slušném technickém stavu, měli ho celkem tři majitelé z Tábora, lidi z paneláku, takže ho nikdo moc nehuntoval, posledních 8 let prý stál v kočárkárně. Motor je naprostá série, původní vrtání, tříkroužkový píst, karburátor, elektrika. Jediná moje úprava je 12-tizubé kolečko, po výměně kroužků za nové to s dvanáctkou jede slušně. Cestovka po rovině se pohybuje dle tacha kolem 55km/hod, při 60 už je motor zbytečně přetočený. Výhoda dvanáckového kolečka je síla v kopcích, na silnici táhlé kopce často fichtl zvládá na trojku bez podřazování čtyřicítkou až padesátkou. Strmé vyjede na dvojku.Všechny.
Pořizovací cena samotného samohybu byla 2000,- k tomu jsem nakoupil díly dohromady za 1400,- přihlášení a technická vyšly na 1000,- podtrženo a sečteno mám v tomhle kusu "šrotu" téměř 4500,-.dobře uložené peníze :D
Výhody a nevýhody. Velkou výhodou mustanga je oproti oplechovným pionýrům snadný přístup k motoru a karburaci. Ve srovnání se simsonem vidím u pincka výhodu v jednoduchosti konstrukce, nízká váha. Naopak typickou bolestí jsou (kromě výkonu) sériové tlumiče(spíš pružiče než tlumiče) které nástrahy našich rozbitých cest vůbec nepobírají.
Na fichtlovi momentálně jezdím každý den po silnici cca 12km do práce. Spotřebu jsem neměřil, ale jednou za týden natankuju 3 litry a jezdí se B) Leju M2T, 90,- korun za litr...krásně voní. Fichtl musí kouřit, jinak by to nebylo ono. Občas pilotovi rupne v kouli a vytáhne nebohého fíka kurvit do lesa. Zatím nic neupadlo a všechno drží. Snažím se tyhle stavy eliminovat.
25. července 2009
povedlo se nám přežít Pažout motomejdan v Bechyni, sice to odnesl stojánek a povedlo se mi při gumování utrhnout ventílek, takže jsem cestu domů absolvoval na prázdné zadní gumě. Sranda s fíkem byla, teď ho zase uvedu do rozumného stavu a bude se jezdit dál
20.března 2010
Poproblémech s převodovkou je teď motor rozebraný v krabici a mustafa čeká na přestavbu na caferacer, už se mi povedlo napasovat olejové ČŽ tlumiše z mosqita takže je to na dobré cestě. Motor čeká na úpravy v podobě klikovky s CKR ojkou a upraveným válcem, uvidíme jak nám čas a finence dovolí. Na fotkách je ještě vidlice ze simsona, co jsem tam měl přechodně :)
pěkny mustang, pěkná učtenka a taky se mi jibi jak je napakovanej na cestu- taky neco takovyho planumju
pěkný mustang , dávám 10b , hodně mě zaujal stojánek
Jakej máš nápad s přestavbou? Taky jsem plánoval kafáče z Mustanga, tak mě zajímá co napadá tebe
Krásnej fichtl. Na tohle dojíždění výborná mašina. Tyhle motorky přežijou ještě několik generací . Jinak samozřejmě 10b . Takže přeju hodně kilometrů bez nehod.
fichtl pojede pořád, nikdy se nezastaví