Je to takové přibližovátko, používám ho namísto skůtru.. pořád je lepší jet na DT 80 než jít pěšky !!!
Výška jezdce: 189 cm
První dojmy - První dojem? Nejede, nespojkuje, třepe se a smrdí... Tipoval jsem že do 10km klekne. Ale když už jsem pro ni jel takovou dálku, tak jsem ju nakonec koupil. PS: a neklekla!
Motorku bych doporučil pro - asi nejlevnější moto do terénu.
Doplňky na motorce - výfuk Gianelli,
zubaté stupačky,
doplnění šus plechu
řídítka etc..
Recenze
Chtěl jsem motorku co mě odveze do práce, aniž bych musel na sebe cpat kožené hadry, která se nebojí polních cest a vyjede se mnou každý kopec co tu máme. A to DT 80 zvládne. Na silnici to je sice trochu nuda s cestovní rychlostí 75-80km/h, ale těch 15min do rachoty se dá vydržet. Když se ale chytne u huby, tak dokáže pelášit nějakých 95km/h po rovině a z kopce vypotí i 110:) Sila motoru se dá přirovnat k pitbiku. Nejvíc se s ní člověk vyblbne mimo asfalt - je to takové horské kolo bez šlapátek V terénu mě DTčko opravdu překvapilo co všechno zvládne, projelo toho víc než jsem čekal! Díky tomu jak je lehké, vyjede rozbahněné kopce i se silniční gumou, stačí neubrat a nehodit tlamu. Díry v cestě a hrby přejíždí hodně statečně. Chce to jen opět držet plný plyn a stát ve stupačkách. Do krosky má sice daleko, ale v tom svojem šnečím tempu projede prakticky všude! Taky mě překvapilo, jak snadno se zvedá přední kolo (na jedničku samozřejmě ). Stačí ve správných otáčkách trošku vypláchnout plynem, nebo líznout spojku a je to hned. Přeskočit kmen v lese, nebo trénovat wheelie umí překvapivě snadno! Škoda jen, že na tyto hrátky není úplně dimenzovaný rám - viz závady.
Původně jsem to bral jen jako strojek, co mě doveze kam potřebuju, ale jízda na tomto endurku mě chytla.. Je to parádní doplněk k silniční motorce, stačí projet kousek pole, lesa a hned se člověk cítí tak nějak líp.. A je výhoda, že se nemusí čekat na pěkné počasí. Spíš naopak, větší marast = větší zábava!
Jediná výtka je k motoru, docela vibruje a těch jeho cca 10 koní fakt nikoho neohromí, sice je zpřevodovaná že vyjede asi všecko, co jde ( ještě nikde jsem nemusel pomáhat odrážením nohama), ale chtělo by to prostě víc... Do budoucna mám v plánu ji nakitovat na 100ccm, nebo do ní nacpat motor z Dt 125lc a nebo uplně vyměnit... Uvidíme:)
Najeto celkem 6 000km, zatim drží...
Až pujde z domu, nahradí ji DT 125R nebo TW 125 či snad KMX 125...
( ... jako věštec bych se neuživil, vyměnil jsem ji za TDR 125 Belgarda. )
Září 2018 - prodáno. Za celou dobu najeto něco málo přes 8 000km
Závady za 9 let provozu:
- spálená cívka v zapalování
- záseky na spojk.koši, výměna lamel
- startování, opotřebované zubaté kolečko
- prasklé zadní úchyty motoru, opraveno zavařením + výztuha
- pak už jen drobnosti jako prorezlý výfuk, upadlý blinkr, nějaké konektory v elektroinstalaci se měnily apod.