Klasická pětistovka, vítězka volby mezi ER-5 / GS500 / CB500. Modrá metalíza, ne moc stará, po 2. majiteli (1. Němec, 2. Čech). Najeto spíš více.
Prodána před Vánoci 2010 do Ostravy motorkáři eabovi, který je registrován i tady na motorkářích.cz.
Recenze
Dvouválcová pětistovka od Kawasaki s o něco vyšším výkonem (asi o 4 kW) a objemem válců (498 ccm) ve srovnání s mou předchozí Suzuki GS 500E.
Hlavní rozdíly jsou v chlazení (ER-5 je vodník), zadní brzdě (buben oproti kotouči v případě GS), klasické 2 zadní tlumiče (GS mělo jeden centrální) a v typu rámu. Zdá se mi, že přední teleskopy jsou přitvrzenější než u GS, což je pozitivní, na GS mi přišly příliš měkké.
Údajně má mít slabší i přední brzdu než GS, ale těžko soudit, zatím jsem najel asi 1000 m. Cenově je kapku dostupnější než stejný ročník GS nebo CB.
Předpokládám, že jízdní vlastnosti budou velmi podobné jako u GS, i když uvidíme, jak se bude chovat rám. Spíš detail je sedlo, které se zdá být pohodlnější...ale při delších cestách to může být poměrně důležité. Spotřeba oleje je prý také menší než u vzducháče v GS, tak uvidíme. Benálu si bere asi tak stejně jako GS, samozřejmě záleží na stylu jízdu jako u každé motorky nebo auta.
Až najedu nějaké kilometříky, napíšu sem reálné zkušenosti a né pouze dohady nebo "údajné" informace.
Edit: prodána na konci podzima 2010.
Děkuji, tobě na klasické ER5 taky je to super motorka kluk mě trošku naštval,že jí prodal Tvojí dávám 10b
Tyhle kawčy jsou hodně povedené. Bezproblémový motor s dlouhou historií a slušným výkonem. Ve 400ccm provedení ho mám v EN400 a nikdy mne nenechal ve štychu. Dobrá volba a modrá jí sluší
pekny zelvy a motka jakbysmet i kdyz ti vsichni rikaji at jdes do neceho silnejsiho,je to o tom co chces ty jen tezko budou s vetsima mastodontama jezdit za 4 litry
Nazdar. Ať to lítá. Jasně, však se na foru možná zase potkáme. Jinak máš něco v PM.
opět zdravím, tys po GS šel zase do pětibáby, co tě k tomu vedlo ?