Prostě srad, všichni ví! Znak, znak, znak, znak a jestě jeden. Áá už to stačí, paráda!!
První dojmy - Sportovní nástroj. Řidítka dole, kolena hore, ale ještě se na ní vejdu. Zdá se opticky těžší, než ve skutečnosti je.
Recenze
Po naháči přišla na řadu sportovní. Upřímně jsem rád, že sem tohle období přežil Aby si člověk užil řazení v otáčkách, ukazuje pak tacho strašný čísla. Na okruh je to super svezení, ale v provozu tohle mít nemůžu..
údržba spotřebák: brzdový kotouč (přenýtování vydrželo chvíli), desky, AKU, vzducháč, řetězová sada (menší kolečko - jde pak na záda sama)
závady: prasklé lešení (během jízdy na nerovnostech) - sehnané jiné, popraskaný domek předního světla (asi to někomu padlo). Byly tam sice zánovní Micheliny - nějaké cestovní. Neklouzli, ale furt sem měl pocit, že to někam ustřeluje. Ani sem je nedojezdil. Přezuto na Pirelli a u těch sem už zůstal - osobně mi sedí nejvíc.
Pěkná!!
Pěkné
Srad v originále...miluju je (taky mám)...parááda
To koukam, kamaradovo byvala At slouzi
Zdar bejku, tak sem zas motorkář.