Jedna z mála seriovejch pohodlnejch motorek přibližujících se hodně svým vzhledem klasickýmu chopper stylu. Stavby a klasicky očesaný choppery se mi sice hodně líbí, ale jezdit na nich celkem pohodlně ve dvou a s nějakým úložným prostorem je nemožný.
Výška jezdce: 184 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Yamaha XVS 1100A Dragstar Classic: Z cruiserů asi to nejpovedenější, ale nakonec mi přišla zbytečně vzhledově moc mohutná a neobrabaná, jako ostatně všechny cruisery
Suzuki VS 1400 Intruder: Některý detaily mi vzhledově zkrátka vyloženě neseděly a chopper cruiser styl je hlavně o vzhledu
První dojmy - Po více jak dvanáctiletý pauze, kdy jsem naposledy sedlal Jawu 50 střídavě s Babettou mi tahle těžká potvora dávala docela zabrat. Začít se učit jezdit zrovna na chopperu a ještě s tímhle obsahem, bylo možná krapet troufalý, ale zvládnul jsem to se ctí.
Motorku bych doporučil pro - Pro někoho, kdo se v klidu přenese přes přiblblý kecy okolí a rád sveze i v zatáčkách svižnějc, přestože si vybral styl chromovanejch trubek - narozdíl od nízkých širokých cruiserů se stupačky brousí podstatně pozdějc, než na každým kruháči a dojezd na plnou nádrž je taky velice slušnej.
Doplňky na motorce - Plexi - jede se s tím výrazně pohodlněji (hlavně v dešti) a klesla spotřeba, opěrka s nosičem - na delších cestách ve dvou k nezaplacení, předkopy - za pár drobnejch ohromná úleva pálícímu zadku i nohám, pokud má člověk možnost volit více poloh nohou.
Plexi je přes nesporné výhody již minulost - po demontáži je jízda zatraceně zábavnější a hlavně těch much a motýlů co posbírám cestou na hledí a bundu. No radost
Recenze
Jelikož jsem v začátcích preferoval neadrenalinový klidný projíždění s možností občasnýho provětrání laufů, pořídil jsem si tuhle babičku. Není určena na převoz motorový pily do lesa, superrychlý přesuny z bodu A do bodu B, ani na cestu kolem Evropy ve dvou s plnou polní. Je to zkrátka jedna ze stylových, konstrukčně jednoduchých a ve svým stylu relativně lehce ovladatelných motorek se všemi klady i zápory z konstrukce veteránského typu vyplývající - u mne klady jasně zvítězily nad záplavou záporů.
Koupena jako holátko. Jistě přibude postupem času pár ryze funkčních "ozdob", který budou trnem v oku ultraortodoxním customákům, ale názory ostatních mne ostatně nikdy moc nezajímaly a sám do vkusu jiných taky nekecám.
V roce 2015 změna: ryze funkční "ozdoby" už se staly po pořízení Varadera zbytečnými, takže už jsou zase dole - takže pocit rychlosti, nepohodlí a množství napleskanejch breberek se dostavuje ve výrazně větší míře a dřív, než před demontáží.
Parádní záležitost
preji hodne km kolama na ceste
Stroj jak má být
pohodovou sezonu
10b