Dvacítku jsem koupil původně bez papírů jako základ na stavbu speciálu na fichtlcross, ale když jsem viděl jak je zachovalá bylo mi líto jí rozřezat flexou a zase svařit :) takže jsem sehnal chybějící díly a dal jí dokupy, všechno je origo
Recenze
Po rozebrání motoru jsem zjistil že GO není potřeba, vše bylo OK. Jediný servis bylo přelisování ojničního oka a výměna spojky za ferodovou. Letos dvacítka absolvovala Elefantentreffen v Německu, za dva dny 350km v mokru a mrazu. Dojela naprosto bez problému, akorát druhý den fík odmítnul chytit. Motor se tvářil v pořádku, svíčka jiskru házela, benzín do válce šel, komprese a předstih byly v pořádku...po dvou hodinách beznaděje se ukázalo že sůl nahlodala fajfku a jiskra byla byla pod tlakem slabá. po výměně fajfky motor chytnul na první našlápnutí a celá cesta domů už proběhla v pořádku. Díky tomuhle zážitku je to můj nejoblíbenější fichtl, příští rok jedeme s bandou na fíkách zas :)
Paráda . Přeju spokojenost a za rok znovu . Dávám 10 bodů.
Dobře,žes ho nezničil.Já v 80. letech na nové Jawě 20 jezdil i 300km denně,tak mě těší,že stejní nadšenci jste i vy.Dávám 100 bodů a přeju mnoho dalších kilometrů za řídítky Pionýra!
Takovou dálku na fichtlu to chtělo velkou odvahu ale stejně ta posleddní fotka je nejlepší
stejně jste borci
mlady.jezdec> ve skutečnosti jely v naší skupině tři fichtly a dvě 250 kejvačky Elefanty jsou fakt mazec, když jsem na fíkovi přijel z Německa domů byl to luxusní pocit