Super motorka...zatím nemám skoro žádné zkušenosti, ale pro začátek je super...
Recenze
Zkušenosti zatím skoro žádné.
Mám jí od 20.3.2010.
Ale zdá se, že je to dobrá a silná motorka. Je otevřená na 14kw.
Maximálka kolem 140 km/h. Prostě skvělá motorka pro začátek a hlavně honda a 2T...\r
\r
Technické informace:\r
Motor: Honda 125/2T\r
\r
Japonský motor, dvoudobý jednoválec chlazený kapalinou. Hliníkový válec s povrchem Nikasil. Elektronicky ovládaná výfuková přívěra.\r
\r
Obsah: 124,5 ccm\r
\r
Vrtání: 54 x 54,5 mm\r
\r
Výkon: 22Kw při 10 000 ot./min.\r
\r
10Kw při 6 500 ot./min.\r
\r
Kompresní poměr: 6,8 : 1\r
\r
Max. točivý moment: 19,5 Nm při 9 700 ot./min.\r
\r
11,5 Nm při 4 700 ot./min.\r
\r
Karburátor: Dell \' Orto PHBH 28 BD\r
\r
Zapalování: Elektronické + CDI\r
\r
Startér: Elektrický\r
\r
Alternátor: 12V-180W\r
\r
Převodovka: 6-stupňová\r
\r
Primarní převod: Ozubení\r
\r
Sekundární převod: Řetěz\r
\r
Spojka: Vícelamelová v olejové lázni\r
\r
Mazání: Oddělené, pomocí čerpadla s proměnnou intenzitou\r
\r
Podvozek\r
\r
Dvojitý páteřový rám z hliníkové slitiny vyztužený žebrováním.\r
\r
Přední odpružení: Teleskopická vidlice, Ø 35 mm, zdvih 118\r
\r
Zadní odpružení: Asymetrická kyvná vidlice s centr. tlumičem Pro-link, zdvih 125 mm\r
\r
Brzdy: Přední: Plovoucí kotoučová Ø 318 mm, 2 pístkový třmen\r
\r
Zadní: Kotoučová Ø 220mm, 2 pístkový třmen\r
\r
Kola: 6-paprsková litá z lehké slitiny, přední: 100/80-17, zadni: 130/70-17\r
\r
Rozměry \r
\r
Délka: 2075mm\r
\r
Šířka: 670mm\r
\r
Výška: 1065mm\r
\r
Výška sedla: 800mm\r
\r
Naměřené hodnoty\r
\r
Max. rychlost: Zavřená: Při 6 000 ot./min 80 Km/h\r
\r
Otevřená: Při 12 000 ot./min. 165 Km/h\r
\r
Nádrž: 13 litrů; 2,9 litru rezerva\r
\r
Palivo: Special 91, možno i lepší\r
\r
Hmotnost: 135 Kg s náplněma
Krásná a hlavně spolehlivá motorka, na které jsem také začínal. Výkon x spolehlivost x cena! Máš jí v super barvách a nádherně vymazlenou! Jasných 10 bodů! Jen krásné zážitky v sedle a co nejkratší zimu, Whites
hezká včelka
pěkná včelka .Tak at nasbíráš mnoho pěkných zkušeností a požitků z jízd a pokud možno bez nehod.jinak ode mě za 10
Tak to je snad první nsr co sem viděl který vypadá že sním ještě nikdo nepraštil tak doufám že ty to neporušíš
Pěkná