
Road Trippers
mission possible - cesta je cíl
1988 | 1990 | 1994 | 1998 | 1999 | |
---|---|---|---|---|---|
Doplnit technické údaje pro chybějící ročník Upravit chybné údaje | |||||
V databázi evidujeme více jak 200 000 technických údajů motocyklů. Může se proto stát, že některá technická data budou obsahovat nepřesnosti nebo nejsou zcela doplněná. Prosím, upozorněte nás na nepřesnosti a ihned to opravíme. Děkujeme. |
|||||
Objem | 125 cm3 | 124 cm3 | 125 cm3 | ||
Výkon | - | 30 kW (40.8 koní) | 20.4 kW (27.7 koní) | 19 kW (25.8 koní) | 11 kW (15 koní) |
Výkon při otáčkách | - | 11500 ot/min | 10250 ot/min | 10000 ot/min | 9500 ot/min |
Točivý moment | - | 15 Nm | |||
Otáčky při max toč.mom. | - | 11500 ot/min | 8000 ot/min | ||
Druh motoru | Spalovací | ||||
Dvoudobý/čtyřdobý | 2 | ||||
Chlazení | Kapalina | - | |||
Uspořádání válců | Stojatý | ||||
Počet válců | 1 | ||||
Rozvod | Membrána | Píst | - | ||
Vrtání | - | 54 mm | |||
Zdvih | - | 54.5 mm | |||
Kompresní poměr | - | 6.8 : 1 | |||
Příprava paliva | - | Karburátor | |||
Startér | - | Elektrický | |||
Počet rychlostí | 6 | ||||
Sekundární převod | Řetěz | ||||
Zdvih předního odpr. | - | 118 mm | 130 mm | ||
Zdvih zadního odpr. | - | 125 mm | |||
Brzdy vpředu | - | kotouč | |||
Rozměr předního kotouče | - | 318 mm | - | ||
Přední třmen | - | dvoupístkový | - | ||
Brzdy vzadu | - | kotouč | |||
Přední kolo | - | 17 " | - | 17 " | |
Zadní kolo | - | 18 " | - | 17 " | |
Rozměr přední pneu | - | 110/80 - 17 | - | 100/80 | 100/80 17 |
Rozměr zadní pneu | - | 130/70 - 18 | - | 130/70 | 130/70 17 |
Rozvor | - | 1345 mm | |||
Výška sedla | - | 800 mm | 790 mm | ||
Výška sedla max | - | 850 mm | - | ||
Suchá hmotnost | - | 144 kg | - | ||
Pohotovostní hmotnost | - | 310 kg | - | 135 kg | 142 kg |
Objem nádrže | - | 13 l | |||
Rezerva | - | 2.8 l | |||
Množství oleje | - | 0.75 l | - | ||
Spotřeba | - | 5 l/100 km | 6.5 l/100 km | - | |
Zrychlení | - | 8 0-100 km/h | 6.5 0-100 km/h | - | |
Maximální rychlost | - | 145 km/h | 155 km/h | 140 km/h | 115 km/h |
Výměna motorového oleje | - | 10000 Km | - | ||
Výměna převodového oleje | - | 5000 Km | - | ||
Výměna zapalovací svíčky | - | 5000 Km | - | ||
Výměna brzdové kapaliny | - | 5000 Km | - | ||
Výměna vložky vzduchového filtru | - | 10000 Km | - |
Od chipnsr(2002)
Od chipnsr(2002)
Od Rychlý_Jezdec(1999)
Od Navigator(1999)
Od rizek97(1998)
Od Jaruška4(1998)
Od Filippo16(1998)
Od Filippo16(1998)
Od Slack(1998)
Od Rambo.k1360(1997)
Od Zajic13(1991)
Fórum | Téma | Odpovědí | Poslední příspěvek | ||
---|---|---|---|---|---|
Založit téma Všechna témata | |||||
125ccm | Zvýšení výkonu nsr 125 | 20 | 29.9.2024 19:27 | ||
125ccm | Honda nsr 125 r rjednotka prívery tv78 ky4/kbs | 2 | 5.9.2024 11:51 | ||
125ccm | Nsr nejdou nastavit otáčky | 3 | 6.6.2024 15:00 | ||
125ccm | Honda NSR 125 R - netočí startér, roztlačit jde | 12 | 2.6.2024 14:01 | ||
125ccm | Nsrko otevření a polazení | 20 | 17.3.2024 17:20 | ||
125ccm | Honda NSR 125 přední světlomet dotaz | 5 | 19.2.2024 18:53 | ||
125ccm | Nsr rozeta | 12 | 15.9.2023 17:23 | ||
125ccm | Honda NSR 125 nesvítí přední světla | 1 | 14.7.2023 16:23 | ||
Opravy a údržba | Motorka se přehřívá | 2 | 2.7.2023 22:07 | ||
Opravy a údržba | Nsr hodně řve | 12 | 5.3.2023 15:17 | ||
Opravy a údržba | Válec nejde sundat | 14 | 3.3.2023 23:14 | ||
Opravy a údržba | Nsr hodně řve (nejspíš bohatá směs která nejde nastavit) | 0 | 14.2.2023 18:39 | ||
125ccm | Honda nsr 125 přední světlo | 4 | 20.12.2022 06:05 | ||
Supersport | Kamera místo zrcátek | 20 | 11.10.2022 16:57 | ||
125ccm | špatně řadí | 2 | 25.5.2022 16:20 | ||
125ccm | Značení svíček | 12 | 30.12.2021 11:59 | ||
Opravy a údržba | Honda nsr 125r-opotřebení válce a pístu | 8 | 18.10.2021 17:12 | ||
125ccm | Vynechává | 11 | 13.10.2021 15:09 | ||
125ccm | Honda nsr 125 cdi CI-626 | 1 | 2.10.2021 20:51 | ||
125ccm | Vůle po výbrusu | 7 | 29.9.2021 20:41 |
I když je to 125 ccm, tak si s ní nepřipadám jako nějaká brzda provozu, je svižná, přiměřeně rychlá ...
Trochu výkonu + první zkušenosti na "superbike" + ideální začátek = honda NSR 125R
Moje první, koupená 28.2.2010. Prostě jsem si splnila sen:)
Športová dvacka pri ktorej výrobca urobil zásadnú chybu tým, že ju prestal vyrábať a nahradil ju mal...
Zatím maximální spokojenost, bezchybná. :)
Dvoutaktní držák od Hondy... Myslím, že je to nejlepší 125ka na trhu, co se týče výkonu a spolehlivo...
Honda NSR 125 je moje první "pořádná" motorka. Koupena v hrozném stavu ale vše je k dokonalosti opra...
Stará, živá, hezká, nyní už i spolehlivá babička, o kterou se svědomitě starám.
Honda NSR 125r, vycházi z okruhovy Honda NSR500 GP
Honda nsr 125r krásná "stopětadvacítka" s velkým vzhledem
Další NSR v garáži. Proběhla celková renovace.
Jedna z největších frajeřin v 16 letech řídit 125 ,která není drahá, a je nejspolehlivější.
Mám rád dvoutakty. Na RD 350 jsem již finančně nedosáhl, tak jsem se rozhodl jít alespoň do 125. Pů...
honda nsr 125r 16kw Jako první motorka super, byla otevřená výkon asi 16kw.
Byla v dosti zuboženém stavu, zadřená, polámaná, zanedbaná
První motorka pro 16 byla jasná, měla to být 125 která poletí jak blesk. Tudíž žádnej nehlučnej, nev...
prostě uřvanej čmelák co umí i za hodně benálu dobře jet
Každá motorka má svého ducha.. jen ta moje mrcha má v sobě poltergeista
Příjemná motorka, rád na ni podnikám delší trasy a vůbec nemám problémy s nepohodlností. Uvítal bych...
Krásná, svižná motorka pro začátečníka
Tak tímto se loučím s Hondou, posloužila super, za mě nejlepší dváca :) Snad bude sloužit i nadále...
Tak v poslední době seřízení přívěry, karburátoru, nová svíčka, nový olej, úprava výfuku, výměna ter...
Tak jsem si pohrál s výfukem a odstranil vložku v koleni na zúžení průměru a je to sakra znát, od 9t...
Tak dnes první projížďka a 130km za námi, pocity mám smíšené, mašina funguje ale docela velké vibrac...
Tak dneska jsem strávil 10h zavřený v garáži ale hlásím hotovo :D Popravení lepení nýtovaní plastů, ...
Motor | |
---|---|
Spojka | 8.1/10 |
Průběh výkonu | 7.9/10 |
Vibrace | 6.2/10 |
Převodovka | 8.2/10 |
Mechanická hlučnost | 7.0/10 |
Zvuk | 6.6/10 |
Spolehlivost | 8.9/10 |
Brzdy | 8.2/10 |
Podvozek | |
Možnost nastavení | 5.3/10 |
Těsnost tlumičů | 8.0/10 |
Tuhost rámu | 8.0/10 |
Jízda | |
Sport | 8.7/10 |
Město | 7.3/10 |
Cestování | 6.7/10 |
Zázemí | |
Ceny náhr. dílů | 6.0/10 |
Ceny servisu | 5.6/10 |
Servisní síť | 7.7/10 |
Dostupnost dílů | 7.7/10 |
Nabídka doplňků | 6.6/10 |
Servisní intervaly | 7.0/10 |
Sport | |
Tlumič řízení | 7.0/10 |
Nekoupili | Z důvodu |
---|---|
Yamaha TDR 125 | Nebyla k mání, ale jsem rád že mám NSRko |
Cagiva Mito 125 | Pěkný kousek jsem nenašel. |
Aprilia RS 125 | Říkal jsem si, že přeci jen RS je větší tuctovka. |
Yamaha TZR 125 | Nedostatkové zboží |
Suzuki GT 250 | Na žádnou jsem pořádně nenarazil |
Yamaha RD 250 | Pán jí prodal někomu jinému |
Cagiva Mito 125 | často se prý sype motor |
Yamaha TZR 125 | nebyla k dostaní |
Aprilia RS 125 | více lidí mi doporučilo nsrko |
Aprilia RS 125 | Vzhled |
Cagiva Mito 125 EVO | Nepohodlná a ze zkušeností známého velmi poruchová |
Yamaha TZR 125 | Cena |
Honda CBR 125R | NSR je vetší má větší výkon. S dvoutaktem už jsem měl zkušenost takže vyhrála. |
Aprilia RS 125 | |
Loncin SBR 125 Spitzer | |
Aprilia RS 125 | |
Cagiva Mito 125 EVO | |
Honda CBF 125 | |
Honda XL 125V Varadero | |
Cagiva Mito 125 | Celková výdrž motoru a také dostupnost dílů |
Jakou | Z důvodu |
---|---|
Honda XL 125V Varadero | |
Gilera MXR 125 | nenašel sem hezký kus.. |
Honda XL 125V Varadero | nakonec se ukázalo Varadero za dobré peníze a pořád mě strašili jak to bude žrát a srát se to |
Cagiva Planet 125 | Nutnost vyrobit z ní naháče a horší podvozek a brzdy. |
Cagiva Planet 125 | nebyla k prodeji |
Aprilia RS 125 | Rozhodl jsem se pro 2T.. Teď ještě jestli Aprilia nebo Honda, rozhodl jsem se co bude blíže ke mě, po tom skočím... |
Honda CBR 125R | Vysoká spotřeba, málo inzerátů v době koupě |
Honda CBR 125R | 2 t - vyšší spotřeba :( |
Honda CBR 125R | CBRko je 4takt a je to pro mě lepší. |
Honda CBR 125R | |
Aprilia RS 125 | majitel ji při testovací jízdě dostal smyk na mokré silnici a motorku rozbil |
Honda CBR 125R | Když jsem se na 2 byl kouknout, byly to šroty a pak jsem narazil na tohle CBR |
Yamaha YZF-R125 | 2t by mě finančně jako studenta sežral, a co si budem říkat, pro mladý pako silnej stroj není dobrej nápad :-) |
Cagiva Planet 125 | Tvar |
Honda CBR 125R | 2T měl vyšší režiji na provoz. |
Yamaha XV 125 Virago | Nemusím dvoutakty |
Honda CBR 125R | Dosť vysoká spotreba, údržba. |
Aprilia RS 125 | |
Yamaha YBR 125 | |
Honda CBR 125R | příliš velká spotřeba.. |
Ročník | Vložil | Soubor | Velikost | Poznámka |
---|---|---|---|---|
Nahrát manuál | ||||
2003 | KubeNSR | manual-1.doc | 23 MB | |
2003 | KubeNSR | manual-2.doc | 23 MB | |
2003 | KubeNSR | manual-3.doc | 26 MB | |
2002 | Jenik_R1 | manual-na-moto.rar | 20 MB | |
2001 | Honza01 | manukfulldoc.pdf | 49 MB | |
2001 | Pepanek | czprirucka_silvefox.rar | 18 MB | |
2001 | Pepanek | schemata.rar | 1.6 MB | |
2000 | JJ.125 | elschema_de.jpg | 669 KB | |
1999 | fok007 | honda_nsr_uziva...prirucka_16.jpg | 208 KB | Mam více materialu ale nevím jak je sem přidat všechny ,zkusím to vhodit do prezentace |
1997 | Pavlass | nsrtips-jak-otevri.doc | 5.0 MB | NSRtips - dokument původně ze švýcarských stránek |
Název pneumatiky | Průměr | Použito na | Známka | Popis | Hodnoceno |
---|---|---|---|---|---|
Vložit vlastní hodnocení | |||||
Continental ContiGo! | 17" | Zadek | 4 | 03.07.2009 v 20:37 | |
Continental Sport attack | 17" | Zadek | 1 | 04.04.2009 v 09:18 | |
Michelin Michelin Pilot Sport | 17" | Zadek | 3 | Přilnavost dobrá | 02.01.2009 v 22:21 |
Michelin Michelin Pilot Sport | 17" | Zadek | 1 | 24.10.2008 v 23:16 |