PROFIL MOTORKY

Honda CB 900F Hornet (2002)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Jochy-30361
Vloženo 17.4.2010
Aktualizováno 1.4.2013
Zobrazeno 1 467x
HODNOCENÍ PROFILU OD 2 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Honda Hornet cb900f
Po prodeji GSX-R6 2005 mě kámoš přesvědčil o koupi horního, Krásná, šedá, hodná, výkonná a spolehlivá H9. Najeto sice jen pár tisíc, ale můžu všem jen doporučit.
Dovezená,ale super stav.laděném výfuky Leovince,

Více fotografii

Výška jezdce: 187 cm

První dojmy - Povedený naháč...

Motorku bych doporučil pro - Pro všechny co rádi cestují,a mají rádi street.

Doplňky na motorce - Laděném výfuky Leovince,NGK.Iridium.Hrazda,

Recenze

Po prodeji GSX-R6 2005 mě kámoš přesvědčil o koupi horního, Krásná, šedá, hodná, výkonná a spolehlivá H9. Najeto sice jen pár tisíc, ale můžu všem jen doporučit.
Dovezená,ale super stav.laděném výfuky Leovince,ty tomu daly to správné co má motorka míti.
Jede dobře,až teda na ten odpor větru L ale snad si člověk ze super sportu musí trošku,
Zvyknouti, Jinak dobře ovladatelná motorka,do zatáček,tak i na řádění na okruhu.
No co dodat více jen že zadní guma moc nevydrží???to je tím výkonem
motor
kapalinou chlazený, 4 dobý, 16 ventilů, 4 válcový řadový motor, DOHC,
Zdvihový objem: 919 cm3
Vrtání x zdvih: 71 x 58 mm
Kompresní poměr: 10,8:1
Max. výkon: 110 k (80 KW) 9000 (ot/min)
Max. točivý moment: 92 Nm 6500 (ot/min)
Plnění motoru: PGM-FI vstřikování paliva, 36mm průměr difuzoru
Přenos výkonu
převodovka: 6ti stupňová
spojky: mechanicky ovládaná, mokrá skříň, vícelamelová
primární převod: 2.688 (43/16) pohon
typ pohonu: řetěz s O-kroužky
Rám, odpružení
Rám: ocelový trubkový příhradový
odpružení předního kola: obrácená vidlice, 43 mm rozměr duše
nastavitelná: nastavitelné předpětí a útlum
zadní odpružení: monoshock
nastavitelná: nastavitelné přepětí a útlum
dráhy odpružení: 120/128 mm
závěs / stopa: 65°/98 mm
rozvor: 1460 mm
Brzdy
Brzdy vpředu: 296 mm plovoucí dvojitá kotouč, 4 pístkový třmen
Brzdy vzadu: 240 mm kotouč, 1 pístkový třmen
pneumatika
Přední kola: 3,50 x 17 hliníková slitina
Přední pneumatika: 120/70 17
Zadní pneumatika: 5,50 x 17 hliníková slitina
Zadní kola: 180/55 17
ROZMĚRY, hmotnost
délka: 2125 mm
Šířka: 750 mm
Výška: 1085 mm
výška sedla: 795 mm
světlá výška: 145 mm
poloměr otáčení: 2,8 m
kapacita palivové nádrže: 19 l (rezerva: 4 l)
suchá hmotnost: 194 kg
celková hmotnost: 218 kg
Jiné údaje
akumulátor: 12V / 10AH
alternátor: 380W
startér: elektrický
převodovka
1: 2.769 (36/13)
2: 2.000 (26/13)
3: 1.600 (24/15)
4: 1.368 (26/19)
5: 1.227 (27/22)
6: 1.130 (26/23)

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Ales600
Ales600 napsal 12.01.11 v 17:22

Pěknej sršeň ať slouží a přeji spoustu pohodových km 10 b

Luke-78
Luke-78 napsal 10.05.10 v 20:07

Zdarec, taky jsem přešel z GSXR na H9. Mám stejný ročník ve stříbrné barvě. Najeto něco málo méně než ty, ale už si na sebe zvykáme. Tak za přechod a typ H9 dávám samo 10b a přeji hodně šťastných km.

Více komentářů



TOPlist