My name is Hornet, Honda Hornet.
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Honda CB 600F Hornet: Dle doporučení kamarádů se stejným využitím na moto, kteri si prošli obema moto a devitku nemohli vynachvalit.
První dojmy - Šok z velkého výkonu, ale z nudného průběhu. Skvělý podvozek. Dobrá ergonomie i pro vyšší postavu (188 cm). Horší zvuk a trochu vyšší vibrace při vyšších.
Doplňky na motorce - padáky, držák SPZ, miniblinkry, širší řidítka, ladené koncovky, Sharon (cestovní set: top case kappy, držak topcase sw-motech, držak bočáků sw-motech quick lock, plexi Puig Up&Down, tankvak Held Martello.
Recenze
6.7.2011 - Po přechodu ze Suzuki GS500e si připadám jako v ráji, ani ne tak kvůli obřímu nárůstu výkonu, ale kvůli podvozku a stabilitě motocyklu při zatáčení. Což si plně užívám. Moto má shulenou zádní Metzelerku a řetězovku, což je první cíl investice. Zkušenosti? Po 50 km těžko napsat víc.
25.7.2011 - Mám za sebou první tisícovku a opět můžu chválit a nešetřit superlativy :). Výkon mi stále nezevšedněl, ale prvotní šok je už dávno za mnou. Jediné co bych vytknul, tak sjíždění spolujezdce k řidiči, ale to vyřeší nový potah sedla. Na sršňa jsem nalepil bílé proužky na kola, nechal nastříkat držák SPZ ( z natural Al na černý mat ). Jak to tak bývá i tyhle úpravy přidali na vzhledu mašiny. Rovněž jsem přikoupil dva 45 litrové boční kufry firmy Nayka + držáky firmy sw - mototech. Vyměnené všechny náplně + filtry, ať je klid v duši :). Výhledově chci potah sedla kvůli delším vyjížďkám, protože i po 200km už začíná být posezení dost nepřijemný, další bude nějaké vyšší plexi. Tyhle věci budu přidělávat jen na delší cesty (plexi + kufry), protože koupil jsem naháče, tak jej nebudu prznit plastama.
2.9.2011 - Po dalších 2tis km přichází další zkušenosti, převážně nepříjemné. Začíná klouzat spojka ve vyšších otáčkách, tudíž zrála na výměnu. Další věcí je, že v "plné polní zbroji" bude třeba zvýšit předpětí zadní pružiny, ale to až na delší vyjíždky. Na cukance kolem 2-3 stovek km to nemá smysl. Obuta zadní roadsmartka od Dunlopu, ještě jsem ji pořádně neprojel ke hraně, ale i tak mohu jen chválit. Teď sháním padací rámy od givi, už jsou všude vyprodané, snad se mi je podaří splašit, protože ty hrůzy od motechu tam davat nechci, nejspíše se to bude řešit zakázkově přes zimu.
29.12.2011 - Tak Blue Hornetkovi Ježíšek dopřál komplet spojku Lucas (lamely, pružiny, spojkové plechy), byla vyměněna společně s 4 litry Castrolu power 1 GPS a filtrem klasicky od hifla, aby toho nebylo málo, dostal i řetězovku DID 530 ZVM-X s kalenou rozetou od Chiaravalli, měla by se osvědčit. Dokoupen Topcase spolu s držákem sw-motech alu rack. A aby byl "travel kit" kompletní, tak tankvak Held Martello a plexi Puig Up&Down s max. výškou 560 mm. TOP case kappa 53 litrů. Ještě výfukové koncovky, ať zvíře zařve a je vyšperkováno :).
21. 2. 2013 - Najeto 13 tisic a stále bez problémů. Po výměně spojky a provozních dílů bez investic. Odjeta motodovolená ve dvou s plnou polní viz foto, 4200 km rovněž bez škytnutí. S motorkou maximální spokojenost. Dnes nainstalovány výfuky od Sharonu. Pro sychra na dovču dokoupeny padáky od borca z motorkářů, do jaké míry jsou funkční nevim, ale jako opěrka nohou na dalnicích posloužily skvěle :). Dodělána elektrická zásuvka 12V na navigačku umístěnou ve výklopném okénku tankvaku.
Fešák - tak ať mu ty nový kolečka (viz založené téma) seděj a ať to dobře jezdí.
Hezky se s nim mazli a buď na něho hodné
Pěknej,ještě laďáčky a