Robustní těžký enduro...hodí se na silnici i do terénu, obsah 400ccm, 1válec vzduchem chlazený,4takt, 5 rychlostí,dva karburátory, řídící jednotka...prostě fajn motorka, akorát malý problém s výkonem, po zahřátí se jí moc nechce a při vyšších otáčkách cc
Recenze
Cesty: Většinou sám.. a nebo s kamarádem, pole, lesy a baví mě vyjíždění do kopcůvětšinou horší terény..
Další info: Toto je v pořadí už moje 3 motorka, 1.byl klasickej fichtl,potom Čezeta 125 S nejdřív kdysi dávno taťky,potom bráchy a teď moje, a nakonec Yamaha XT400,docela velkej skok dál bych byl rád kdyby se mi někdo ozval kdo má ještě stejnou motorku, tahle je dovezená z Itálie...a zatím se mi nepodařilo sehnad moc lidí a co jsem slyšel tak se prý pro ČR ani nevyráběla..tak nevim Jinak vysněnné moto : Nějaká ostrá krosina samozřejmě Yamaha nejspíš nějaká z verze YZ a na silnici nějakou 500, pokud možno tak opět Yamahu )
Pěknááá
fakt pěkna motorka mam podobnou ale 250 v tehle barvě vypada nejlip davam 10b
čau¨,dobrá motorka.Mám to samé.Ten problém jsem mněl také a dlouho jsme stím maturovaly.Byla kapka vody v ř.jednotce,prostě microprasklina a po zahřátí to haprovalo.zkus prohodit jednotku a pokud to bude tím,tak opatrně rozříznout,vysušit a slepit.
M8š fakt super mašinu,líbí se mi!!
Hornet (ID 15507)<br />
Zdravim tě, mam stejne enduro jako ty akorat objem 550 a typ 5Y3, koupil jsem ho teprv pred a byla havarovana, ale ne moc jen mela rozbyte predni budiky a vylecene sv etlo z paraboli pak jeste bocny plasty ulomeny a predni kolo je zdeformovane tak jsem to jeste nemohl projet protoze nemuzu sehnat to predni kolo stacil by me jen jednadvacitkouvej rafek s spice, protoze buben mam.. a nevim jak je to s mazanim prevodovky a motoru? Na motoru jsem nenasel zadnou tycku s ryskami kolik oleje ma byt v prevodovce, tak me napadlo ze to bude mazany celi jen tou nadobkou ktera je v ramu za riditkama? kdybys vedel odpoved na me otazky tak odepsi.. diky e-mail je Horrnet@seznam.cz