Na čínu jsem opravdu nečekal jak se chová.Mile mně překvapila.
Recenze
K dirtu: motor má sílu už pěkně ve spodu a zadní guma rejpe a rejpe co to jde... Maximálka na asfaltce je podle mě tak 90, ale uznávám že je to tam hned. Převodovka má příliš krátkou jedničku, ale strmý kopce vyjedete v pohodě i na dvojku, řazení je v pohodě. Motor potřebuje trochu víc času na ohřátí. Startování vyžaduje cvik, dokáže pěkně kopat mrcha, výron v kotníku máš než řekneš švec.Ale když jste líný jako já,tak si to nakopnete přez el. startér,který mně taky moc překvapil. Podvozkově v pohodě, brzdy po výměně kapaliny a odvzdušnění brzdí jak ďas. Za tu dobu co jí mam, tak mě nechala na holičkách 1krát, bylo prasklý plynový lanko, teď už vozim sebou vždycky náhradní pro jistotu. A pak taky pár defektů, ale to je u offroad ježdění normální. Z vážných závad tu byla jedna, a to prasklá hnaná hřídel převodovky, s touto závadou jsem ale kupodivu dojel domu.Jinak co se týče kvality zpracování, neni to japonec, to je jasný, ale zas na druhou stranu to neni tak zlý, jak někteří zarytí odpůrci číny horlivě hlásají, naopak mě to velice mile překvapilo...Dále se na zimu připravuje zvíšit výkon z(pro mně už líných)17kw, o 11 kw víc.A taky nový výfuk.Tento ani nevím proč praskl...Tuto motorku mohu doporučit jak začátečníkům,tak i pokročilejším.Dokáže zatočit i s pokročilejšíma jezdcema, i když se to nezdá.
ted už na X-moto seru...je to jebka oproti YZF250 :D :D
no, že ti řekli v Dirtbikes Rakovník, tk už je mi to jasný, to sou hrozný baroni prášilove tam
Fabrika uvádí 12,8kw což je těch 17 ale koní.
Těch 28kw by tma mít mohl. Dát tam motor z WR 250 a ještě ho tak za 15tis. vytunit...