Tak zase další motorka.. Člověk asi musí vyzkoušet kde co, než mu něco sedne po všech stránkách. Zatím jsem nadšený..
První dojmy - První dojmy celkem rozpačité po XT 660 X.. Zavírání řidítek v malých rychlostech apod., ale tak sametové motor sem nezažil na žádné jiné motorce, takže zvykání rychlé..
Recenze
Momentálně najeto 2300 km.. Motorka se pořád jeví v pohodě, i dost pohodlně. Po stránce výkonu..jede to jak z praku.. Už ve 3 tis. (6. rychlostní stupeň, 80 km/h) to prostě jede dost na to aby člověk bezpečně a docela svižně předjel třeba náklaďák.. Motor je prostě nalazený přesně tak jak by měl podle mých představ v naháči být. Jede od volnoběhu a má hodně silný střed.
Zvažoval jsem před tím (po předešlých - Hornet 600, XT660X) ZR-7, Er-6n, SV 650..teď si ale říkám, že minimálně po motorické stránce to byla nejlepší volba. Vysokotáčkové čtyřválce bez spodku nejsou pro mně.. Teď vidím jak se dá jezdit svižně a zároveň v klidu, s velkým výkonem a krouťákem, relativně potichu a v pohodě..to jsem prostě hledal.. Byl jsem dlouhou dobu proti čtyřválcům, teď jim skoro začínám fandit.. Tiché, jemné, prostě precizní.. a nakonec i praktické..
Jinak maximální vzdálenost v jeden den jsem zatím ujel 265 km, to teda dokonce ve dvou a v podstatě úplně pohoda, takže na cestování to vypadá taky celkem ideálně..
Spotřeba sám 6 l/100 km, ve dvou 6,5 l/100 km, takže taky úplně paráda na ten objem.. Měřeno při běžné jízdě okolo 100 - 120 km/h, když se dá předjet, s předjetím, když je pěkná delší rovinka tak svižněji (cca 160 km/h). Žádná velká divočina, ale ani loudání.
Když to tak vezmu, tak ten Hornet 900, vlastně váží jak šestistovka, žere jak šestistovka a je pohodlný a jede jak litr..
S další motorkou mám jasno.. SV 1000N..
Pěknej,tak přeji ať dobře vybereš(SV)
pěkněj kousek , vidím to stejně jako ty
Díky, snad to tak bude..
Krásnej stroj Přeji spoustu pohodových km 10b