Vlastník | fechtljestroj | |
---|---|---|
Vloženo | 7.1.2011 | |
Aktualizováno | 17.4.2014 | |
Zobrazeno | 7 124x |
HODNOCENÍ PROFILU OD 4 UŽIVATELŮ
Vlastník | fechtljestroj | |
---|---|---|
Vloženo | 7.1.2011 | |
Aktualizováno | 17.4.2014 | |
Zobrazeno | 7 124x |
Zdar nevím jestli jestě maš skutříka, ale mám stejnýho a jak píšeš o dostupnosti dílů tak nevím jak před dvěma roky, ale teď na to seženeš uplně všechno a za pár korun. Dělal jsem teď upgrade na 72 ccm a je to hned o ničem jiným. tachometrových 80 tak je hned:)
Nebo spíš kvůli své ceně nedovolil:)
Zdar borče!! Já naopak souhlasím se vším a líbi se mi tvůj slohový styl:)) Přiznám se, že mi chybí tvoje blogy a shrnutí za uplynulou dobou. Protože to je opravdu jediná četba, která mě zvedne náladu a v rozseká!!:) u toho mýho dvoutaktu made in china byly použity jen hebo díly a pomohlo to kurevsky. StockXuprava byl rozdíl. Taky v rychlosti 44kmhX80kmh (tachometrovejch) Jenže musím podotknout a uznat samozřejmě to, že při užití origo dílů, jako v tvém případě nemůžu vyloučit stejný výsledný efekt. Ale pro moji obhajobu volby hebo vysvětlím, že v roce 2006 na tyto scootříky byl mizernej výběr čehokoliv. Možná i moje mizerná vzdělanost a zkušenost v úpravách. Ale shrnu to tak. Nikdy na svýhon keewayíčka nezapomenu. Nejen kvůli 100% spolehlivosti, čímž se připojuji i k tobě, ale k nesčetně mnoho krásných zážitků. Nejen na silnicích, ale i v lehčím terénu. Ano čtete dobře vážení. My kluci od vody jsme naše čajna miláčky rozhodně nešetřili. :)) Proto můj názor je že poměr cenaXvýkon pro čínu!!:) Tím samozřejmě neříkám, že na značkovým scooteru to je slabší. Protože když jsem osedlal jen na pár metrů aerox, neo's, bw's, xr8 či jak se to píše. To je opravdu jinej level. Ale ten by mi nedal zase tolik zážitků v terénu
Pěké! S tím variátorem částečně nesouhlasím. Nasadil jsem Boatian R s D válečky 5,2g a spotřeba šla dolů. Jede to pěkně v nižších točkách rychleji. S originálem má však nejlepší rozjezd.
Pěkně jsi to napsal i když ne ve všem souhlasím vesměs máš pravdu