Vždycky jsem si chtěl koupit nějakou mašinu. Když jsem získal garáž bylo to jasné. Mněl jsem vyhlídnutý Intruder 1500 nebo Dragstara 1100. Nakonec Drak vyhrál. Chlazení vzduchem, drátěné kola a 1100 je na začátek tak akorát.
První dojmy - První cesta byla od prodejce domů. 130 km. Jel jsem pro ni s manželkou, která pak řídila auto zpět. V polovině cesty mně poslala napřed, že mám šetřit naše staré auto a nepředjíždět vše co je přede mnou.
Doplňky na motorce - Doplňky jsou: Originál plexi a padací rám. Dále opěrka s nosičem, brašny na pevnou montáž, kufr s rolkou, čiré blinkry, předkopy a pár drobností od Highway Hawk
Recenze
Zkušenosti zatím dobré, prý špatně zatáčí. Drak jde do zatáček sám. Jinak jsem začátečník. Měl jsem fichtla a pak po 25 letech jsem si udělal neomezený. Rozdíl je samozřejmě nebetyčný a tak nemám co srovnávat.
Moto je jak se často uvádí " po starším pánovi ". Tady je to pravda, ale má taky něco najeto ( při koupi 38 000 km ) a to v každém počasí a za plného obrašnování. Je to na ni vidět. Zase to ale vypadá, že byla pravidelně servisována u Yamahy.
První foto je hned po koupi. Další jsou novější.
Tak už mám Draka rok, najel jsem 4700 km a slušelo by se napsat nějaké poznatky. Vždycky mně pobaví 12-ti leté moto s najetými 22 tis. Km. A že letos bylo hnusné léto.
V garáži jsme seřídili ventily, všechny byly v normě jen jeden sací byl na hraně. Pak jsem nechal seřídit karburátory a směs. Odhadovaná cena do 1 000,- korun. Stálo to 1 900,- a trvalo 14 dní. Vyměnili zánovní vzducháč, který jsem nechtěl, že prý to dělají tak vždycky. Tak sem už nepřijdu.
Jediná závada, přestalo svítit brzdové světlo na přední brzdě. Stačilo rozebrat a vyčistit spínač. Jinak jen lít benzín a jezdit. Taky jsem dolil 1 deci oleje, ale tady je to sporné, průhled je až pod táhlem řazení, takže musím na kolena a hlavu až na zem a jakýkoliv pohyb s motorkou způsobí rozkolísání hladiny.
Zkusil jsem maximálku. Víc než 173 km/h nedám a navíc štít působí tak do 150. Pak chce vítr servat helmu. Kombinovaná spotřeba je 4,8 l/100 km. Dálnice, okresky, popojíždění v Praze, a že si toho užiju.
Původně jsem chtěl Draka jen na začátek, ale situace se tak změnila, že u něj ještě zůstanu. Chtěl jsem Yamahu 1900 Rider nebo nějakého Wilda na přestavbu. Taky Warrior není špatná volba. Nicméně ekonomická situace mých zákazníků a následně i moje není růžová, můj batůžek si právě dodělává řidičák a chce svoji mašinu, takže zatím nic.
Tak se budu se věnovat Drakovi. Přes zimu laďáky a asi i přepákování. Ujel jsem na jiném drakovi asi 100 km s přepákováním určeném pro chlapa o 10 cm vyšším a jízda byla spíš utrpením než požitkem. Laďáky určitě. Můj Drak je z Německa a tamní verze je o 1 kg těžší než verze pro zbytek Evropy a ta zátěž je ve výfucích ( dočetl jsem se v chytrých knížkách ).
Taky bude potřeba vyměnit brzdové destičky na předku a zadní guma je K.O.
Moc pěkná mašina. Těší mi že nejsem sám kdo měl podobnou cestu k dragovi. Ať ti na cestách dobře slouží.
Paráda, za 10 !
Tu brašnu s rolkou jsem vydražil na Ebay.de za v přepočtu neuvěřitelných 990 Kč i s poštovným. Samozřejmě novou. Prodejce má nick Edelnice Trachtenmode nebo tak nějak. Prodává hlavně dirndly, bílé podkolenky a kožené kalhoty s padacím mostem pro bavoráky. Brašny jsou okrajová záležitost. Při " kup teď " stojí ten bágl asi 60 Eur. Je to hovězí kůže. Jinak motorka je prodaná a sedlám jinou.
pěkná.. ten bágl vzadu je slušnej, kde jsi ho sehnal? Hodně šťastných km!
ta zlatá barva vypadá moc pěkně hodně šťastných km. 10b.