Poslední hezká Jawa, která byla pokrokem v designu. Nádherná nesmrtelná klasika.
Výška jezdce: 183 cm
První dojmy - Vzhled Zvuk Svezení
Doplňky na motorce - Tak nyní dělám ze srandy na novém víku spojky. Koupil sem za pár korun proražené a pokouším se ho udělat prosklené.
Recenze
Typická Jawa se všema známejma nedestatkama, ale i přednostma.
Motor traktorového charakteru je spíš vhodnější na poklidný bloumání krajinou, než na sportování, ale i to je čas od času potřeba. Jinak obligátní problémy sou s dobíjením - 6V dynamo, ale kladívka naopak makají bez problému, ani o nich nevim.
Jsem druhý majitel. Koupena bylo od starého pána, který ji zakoupil jako novou! v mototechně. Ve 25 000 přestalo fungovat počítadlo najetých km, já na ní najel cca 10 000km takže najeto má okolo 35 - 40 000km. Na původní výbrus a ložiska prosím. Motor nikdy nebyl půlen. Trošku zvoní a ve válcích je znatelná hrana. Komprese je ale dobrá a starty na jedničku.
Lak je původní včetně chromů. Je vidět, že 31 let se na jejím vzhledu podepsalo, přesto je zachovalá a renovovat nehodlám.
Nyní jsem byl donucen udělat těsnění pod válci, pod hlavami, vzuchový filtr a gumovou manžetu mezi karburátorem a airboxem a vyměnit palivovou hadičku a filtr.
Ještě mě čeká přetěsnění přední vidle. To je otázkou času.
No a pro srandu sem vytvořil větrný štítek z lopaty. Inspirovala mě fotka kterou sem viděl kdysi na webu. Celkový náklady: 89kč za lopatu, zbytek samodomo. Foto kvalitnější dodám.
Moc pěkná. Zlatý se tolik nevidí. Je to klasika! Ale ten štít bych sundal . Jinak super!
jsem rád že aspoŇ měkomu se líbí... Teď je celej předek po GO. Od ložisek v krku až po nově nalepený obložení od FERODO. Je to rázem jiná moto...
Libova, zvlaste vetrný šítek to je mazec