Lehká hravá, tak trošku špagety vestern.
První dojmy - bomba Bomba bomba
Recenze
Obecně
Univerzálnost, lehká ovladatelnost a velký výkon předurčují Pegaso pro denní použití v městském provozu stejně jako víkendové cestování po silnicích i lesních a polních cestách. Svými vlastnostmi je rovněž ideálním motocyklem pro začátečníky, kteří teprve objevují krásu jedné stopy. Vyniká spolehlivostí, nenáročnou údržbou a nízkými provozními náklady.
Jízdní vlastnosti:
-Příjemný vzpřímený posez neunavuje ani při dlouhých cestách, široká řidítka umožňují dobrou manipulaci a řízení stroje při všech rychlostech. Podvozek si poradí i s větší jámou na silnici. U zadního centrálu by se hodilo štelování, při jízdě ve dvou a plně naloženém stroji mám občas pocit, že už nestíhá.
Jízdu po českých rozbytých okreskách zvládá Pego bravurně, při delších cestách a přejezdech po dálnici se dá držet tempo kolem 130km/h. Motor udržuje přijatelné otáčky a má ještě rezervu na zrychleni.
Po obuti lepivějších pneu není problém s Pegasem i trochu pozávodit a poklopit. Rám se v náklonech nekroutí a podvozek drží dobře stopu. Široká řidítka výborně umožňují použít obrácený smysl řízení. Není pak problém brousit pneu téměř do konce dezénu.
Z terénu mám zkušenosti akorát na šotolině. Ta Pegasu (narozdíl od jezdce a pneu) nečiní žádný problém.
Brzdy:
-Pego jsem koupil s pancéřovanými hadicemi. Přední brzda funguje excelentně a nevadne ani při prudkém čki dlouhém brždění. Zadní brzda se podle mě nedostatečně chladí a přehřívá se. Kapalina se rychle znehodnotí a brzda pak spatně brzdí. Osvědčilo se mi jednou za rok kapalinu vyměnit, pak to funguje a není problém kolo zablokovat i ve vyšších rychlostech.
Světla:
-Moc často v noci nejezdím, ale párkrát už na to došlo. Dálková světla jsou ok. Klopená jsou horší, mají malý světelný výkon a pokud třeba narazíte na tmavý nebo mokrý asfalt, nedokážou ho dostatečně osvítit.
Ochrana:
-Vcelku širší kapotáž poskytuje celkem dobrou ochranu proti větru dešti. Výborné jsou kryty na řidítkách, při dešti a nižších teplotách jsou k nezaplaceni. Přední štítek funguje také obstojně, do 120 km/h zvedá vzduch do úrovně helmy. Pro vyšší jezdce je možnost vyměnit ho za prodloužený.
kapalinou chlazený, 4 dobý, 5 ventilů, 1 válcový stojatý motor, DOHC, motormanagement, sekundární systém čištění spalin,
Zdvihový objem: 652 cm3
Vrtání x zdvih: 100 x 83 mm
Kompresní poměr: 9,1:1
Max. výkon: 48 k (35 KW) 6000 (ot/min)
Max. točivý moment: 58 Nm 4500 (ot/min)
Plnění motoru: karburátor
převodovka: 5ti stupňová
spojky: mechanicky ovládaná, mokrá skříň, vícelamelová
primární převod: řetězem
typ pohonu: řetěz s O-kroužky
Rám: ocelový trubkový
odpružení předního kola: Marzocchi teleskopická vidlice, 45 mm rozměr duše
zadní odpružení: monoshock
nastavitelná: nastavitelné přepětí, odskok a útlum
dráhy odpružení: 175/165 mm
závěs / stopa: 28,4°/111 mm
rozvor: 1480 mm
Brzdy vpředu: 300 mm jednoduchá kotouč, 2 pístkový Brembo třmen
Brzdy vzadu: 240 mm plovoucí kotouč, plovoucí, 1 pístkový třmen
Přední pneumatika: 100/90 19
Zadní kola: 140/70 17
výška sedla: 817 mm
kapacita palivové nádrže: 21,0 l (rezerva: 4,5 l)
suchá hmotnost: 200 kg
celková hmotnost: 220 kg
Co plánuji za úpravy?
- Vyskej (Dakar) přední blatník -Mám Doma v sobotu montáž =)(Už je zase dole nějak se mi to potom nezdálo )
- Padací rámy -Mám originální (v plánu mám masivnější)
- Navigaci -Mám pouze provizorní v mobilu
- Vyhřívané hefty
-Přídavná světla
-Zásuvka 12V -Mám na řidítkách ještě mám v plánu jednu pod sedlo
-Vysoké plexi - Mám už koupené
-Centrální stojan -Mám koupený
Co dodat ?
Mám jí rád =)
krásnej kus, pego je dobrá volba, též jsem měl a plná spokojenost,dávám 10b
Pěkný kousek! A ty padáky se mi taky zamlouvají!
Pěkná černá mafiánka máš 10b.
Taky by se mi líbil ten padák
Já měl Freewinda, takže tomuhle na naše silnice rozumím.
Díky moc radost to udělá, dneska mi přivezou jiný pegaso domu a když se bude líbit tak si jí pořídím .