Po designové stránce ji není co vytknout. Vypadá fakt hezky a ani mi nevadí, že není v zelená jak má spravná kawasaki být...Ale v modré jí to taky sluší.To jsem si vybral záměrně...Protože jich moc u nas nejezdí.
Na motorce je ještě hodně práce..
Výška jezdce: 187 cm
První dojmy - Dobrý..Jen mě sklamal podvozek,velice tvrdý..tohle bych raději volil ,,,..NA okruhy..,,,
Motorku bych doporučil pro - Pro ty co jezdí často na okruhy,nebo na pěkné cesty
Doplňky na motorce - Na motorce je již Akrapovič i se svodem
Tuning zadní blatníček
BMC-filtr
Proužky na kolech
Panceřové hadice
Černé vyšší plexi
Recenze
Motorka pochází od majitele s Liberce,ale hodně dlouhho jsem přemýšlel jestli jí vezmu...a bude dálší smých exemplárních kousků co chci zas
vyskoušet...
Nakonec jsme se nějak domluvili...aspon jsem si ji měl možnost trošku vyšperkovat přes zimu..
Moto mělo najeto kolem 27000km,fak pěkná barva...aspoń to bude do kombošky zase ladit..
Ve srovnání s předchozím modelem co jsem měl,min to žere,ale zase byla hezčí,ale suprsport je supsport...hol jsem si nemohl zvyknouk.
Ve srovnání se Z1000/04 je při téměř stejné hmotnosti Kawa o chlup lehčí.. Čistotě linií přispívají přední zapuštěný blinkry. Krásná je taky podsedlovka. Diodové světlo, pod nímž je oválný výfuk(akrapovič i se svodem ORIGINAL) s držákem SPZ vypadá fakt sexy. Jako dobrej nápad mi přišly zadní oboustranný blikače. Vypadaj fakt hezky a jsou dobře vidět z jiných úhlů.
Kde ale Kawa překonává bych řekl je motor.
Ani se to nezdá, ale těch 37 kubíku je sakra znát. Motor má větší zátah a líp se vypořádá s většinou situací a ani ho není potřeba tolik točit. Jede díky AKRAPU A SVODAMA krásně i od spoda.Nejlepší je ho ale pořádně prohánět. Mezi 12 až 13 tisícema otáček má snahu motorku zvednout na zadní a když to někdo umí a trochu si ji přitáhne je tam wheelie natotata.
Zajímavé je, že i když se mu dává, je docela úspornej.jel jsem sní kolem 5,5litrů,to se mi se z-kem ani při pomalé jízdě nepodařilo...Ale koně potřebujou i nakrmit...
Jízdní vlastnosti jsou dobrý, ale jednu připomínku bych k nim měl. ZX-6R by potřebovala tlumič řízení jako sůl.Časem ji to dopřeju...
Nevím, jestli podvozek někdo šteloval, ale tak, jak byl nastavenej, mi sednul.Jel sem na ní domu asi 350km,a pak asi 3krát kolem komína.Na kolenu stabilní i při velkých rychlostech a při brutální akceleraci z pomalých zatáček.
Brzdy taky super. Čtyřpístkový radiální Tokica, mají krásně citlivý náběh a dobrou dávkovatelnost. Dva prsty stačí na postavení na přední kolo.
Dne 2.3..2012...kompletní servis...
Olej 10w40-Motorex
Olej ve vidlích-Motorex
Svíčky-Denso
Nový sport filt BMC
Seřízení...Ventily,Střiky
Rozvodový řetěz
Lišta
Napínák rozvodového řetězu
Brzdová kapalina-Motorex
...
To víš já byl vždy na to...Opisování...
Krásná Modrá je dobrá souhlasím s tlumičem řízení, taky nějaký sháním...
Děkuji všem za bodíky...a...komentáře...jasne
""kawasaki zelená na okrese jediná""
Ta modrá jí opravdu sluší, ale mě prostě učarovala ta kawasaki zelená ať ti dělá jenom samou radost 10B
Pěkný projektil , semtam pěkné foto za 10b ...