Plnohodnotný sportovec s cestovatelským duchem...
Výška jezdce: 187 cm
První dojmy - Zaujal mě chod motoru, plynulost ve všech otáčkách, skvělý podvozek a relativní pohodlnost
Doplňky na motorce - Lazený výfuk Laser s homologační vložkou, plexi MRA, hlavní stojan, zadní kufr, tankwak
Recenze
Moje 3. BMW ... Konečně jsem došáhl na řadu "K" na které jsem čekal více než rok a půl. ..!!
Má jízda po koupi trvala skoro 3 hodiny v chladném podzimním počasí. Vybral jsem model s maximální možnou výbavou pro daný rok výroby modelu tzn:
-ABS
-ESA
-Vyhřívané hefty
-Kontrola tlaku v pneu
-Palubní počítač
-Kufry
-A dostal jsem i origo tankvak BMW K1200R
Jsem člověk, který techniku v motocyklech rád uvítá, ne proto, že bych se na ní při jízdě spoléhal ale proto, že v dnešní hustotě provozu to může být potřeba. Mluvím hlavně o ABS a ASC. Jediné co bych BMW vytknul je absence jízdních režimů ale na druhou stranu mokrý režim "C" mi na Hyabuse vydržel asi 10 kilometů takže proč režimy...
Ostatní je jen pro zpříjemnění cestování.
Stále volím střední cestu mezi motocykly sportovními, a protože hrozně rád cestuji a nemůžu si dovolit motorky 2, tak cestovními. Tahle Brambora mi nabízí obojí a to v dost vysoké kvalitě . Díky nízkému těžišti a silnému tahu 160koňového 4-válce jsou z motorky při jízdě cítit sportovní ambice, není to nervózní šestistovka ani vysokootáčkový hrubý litr je to BMW. Originální vetrný štítek funguje do 220Km/h. Zajímavě je při jízdě pozorovat změny ESA nastavení. Při brždění se nepotápí přední vidlice, v režimu sport máte skvělou odezvu od silnice a režim komfort udělá německou silnici i z levého pruhu D1 ( co si budem povídat, z pravého to prostě nejde..)
Na delších cestách opravdu oceňuji přehledná zrcátka, přehledné budíky v zorném poli, přehlednost a jednoznačnost ovládacích prvků na řidítkách, pohodlný posez a nohy v přirozené poloze. Při jízdě ve dvou mě překvapila ovladatelnost a nízká váha, kterou jsem měl na rukách při manévrování na místě. Nafukovací kufry jsou prostě skvělý, za ně bych BMW ocenil vynálezcem století..
Motor umí jet na vysoké kvalty v malých otáčkách a pak se plynule zvednout bez jakýchkoli výkonových děr a škubů do červeného pole. Oproti dvouválci si musím zvyknout na častější podřazování když je potřeba prutce zrychlit.
Zatím mám najeto něco kolem 1000 kilometrů tak není o čem moc psát ale to se brzy změní...
BMW se mi timhle typem motorky dokonale trefil do vkusu, těším se na jaro...
krasavec
Moc pěkne Kačko.Preju hodne pohodovych km a davam 10b.
pekna
Dneska jsem měnil přední žárovky za modrý a myslel jsem že mě trefí ... Nechtěl bych to dělat někde na silnici po tmě...
krasavicaa