Motorka co slušně vypadá, slušně jede a snad už i něco vydrží
První dojmy - Na motorce se mi na začátku nelíbilo vůbec nic. Proto jsem se hned po potom co jsem motorku dal do pojízdného stavu dal do kompletní přestavby která nakonec nabyla daleko větších rozměrů než jsem měl původně v plánu :-D
Recenze
Mam ji sice už od léta ale najel jsem jen pár kilometrů. XR jsou údajně šílený držáky ale To moje to asi neslyšelo protože se mi od začátku kazilo co mohlo ale snad už je vše vyřešeno a už nás čeká jen velká spousta ježdění Začalo to zapalováním a pak se projevilo že je uplně na odpis i karbec. Velký dík patří Suchmanovi který mi prodal svůj karbec který je v 1A stavu Pořád si nemůžu zvyknout na hlučnej motor ale motorka byla na kontrole a i více lidí mi tvrdilo že je to u těchhle motorů normální. Když jsem ji koupil byla na krosových kolech v šíleně žalostnym(dotlučenym) stavu. Proto ji sem dávám až teť. V zimě totiž proběhla přestavba na SuMo a na motorce se změnilo snad uplně všechno. Teprve před pár dny jsem dodělal nejnutnější věci který byly nezbytný pro provoz a zbývající prkotinky se dodělají během sezony. Bylo na tom šíleně práce, začalo to montáží SM kol z HQ o rozměrech 3.5 x 17 a 4.25 x 17. Pneu jsou 100/80 17 vepředu a 160/60 17 vzadu. Původně jsem chtěl dát jen zadní blatník a boční tabulky z CRF 250r ale když jsem to měl hotový nebylo to pořád ono, zadek byl pěknej ale předek se k tomu nehodil. Tak se mi v hlavě zrodil nápad předělat to komplet na CRF plasty i s duálníma vejfukama. A už to jelo Nakonec jsem měl doma komplet plasty z CRF 250r a sedlo ze 450. Plasty se musely dopasovat a dodělaly se úchyty ale ten největší problém nastal až u nádrže. Jelikož u CRF rám nádrž jakoby objímá ale u XR jde středem nádrže musel jsem si tu nádrž celou vyrobit. Z origo CRF nádrže jsem uříznul jen horní část a použil ji jako kryt tý mojí domácí nádrže. Pod sedlo se musel udělat přídavný rám. Kupodivu málo práce bylo s vejfukama u terých jen stačilo zkrátit svod a vymyslet kde je uchytit. Ještě zbýva dodělat podsedadlový prostor kde chci udělat úložák, proto je tam zatím volný místo(přijde zaplnit). Obrovský dík patří mému kámošovi Majkl2005 bez jehož pomoci by se tahle přestavba jen s těží dočkala zdárného konce Díky Majkle! Ještě přidám seznam věcí který doznaly nějakou změnu:
- Přední SM blatník Polisport
- Maska z KTM
- Nová bezhrazdová řidítka
- Spojková páčka z CRF na které je i páčka dekompresoru
- Už mam připravená blastry Acerbis(ještě nejsou hotový)
- samo domo nádrž v kombinaci s nádrží z CRF
- sedlo z CRF 450r
- boční plasty z CRF 250r
- zadní blatník z CRF 250r
- zadní LED diodové světlo RaceTech
- SM kola z HQ
- rám v barvě
- černý matný lak
- duální výfuky z CRF 250r
Nejdřív jsem byl rozhodnutej pro matnou černou ale když to teť už mam hotový nejsem si už tak jistej jako před tím. V současnosti nejsem spokojenej s barvou rámu která je až moc výrazná. A přemýšlím nad tím že bych se vrátil k origo CRF barvám.
Přidáno pár fotok jak tenhle stroj vlastně vypadal předtím
Tak nastala zniňovaná změna na origo barvy
Postřehy:
- Po instalaci krátkých výfuků se bohužel trošičku zhoršil spodek ale vrch o poznání narostl. Na enduro by to asi nebylo nic moc ale mě na motarda to docela potěšilo. Navíc bych řekl že XR má spodek víc než slušnej takže mírná ztráta není tak bolestivá - pořád zůstal víc než dostatečnej
- Motorka v zatáčkách sedí poměrně dobře. Dovolim si to klopit jako ještě nikdy předtim. Gumu mám ojetou až uplně na kraj. Předek je trochu měkčí a už při počátečních pokusech se stavěním na předek se hodně noří - budu ho muset přitvrdit.
Motorka je na prodej!!!
Fungovalo ti dobře to zadní led světlo?neodešlo po čase?Výfuky vapadaj skvěle nemáš někde natočenej zvuk na videu?
Super přestavba i stroj 10b.