Typa se sportovními výfuky, světlo bez tachometru.
První dojmy - Ogar - motocykl pro narocne jezdce
Recenze
ZÁPORY: Motor zůstal bez GO, ve válci rejhy, jak motor kdysi sežral segrovky a čep si vesele chodil z prava do leva, ale jede.. Klouže spojka jak prase, nejde nakopnout, musí se roztlačovat. ALE ZÁVODNÍ motorky se přece roztlačujou :)
KLADY: Byť je motor KO, jede jak šlak, vrtáníXzdvyh 68x68, malý setrváky na klice jsou zárukou toho, že takováto koncepce motoru jede, nechci vidět, jak by jel zajetej motor po GO. Jedno sedadlo je jedno sedadlo, nemusíš nikoho nikdy vozit. No a nakonec je to OGAR, takže můžeš jet z Aše do Košic a zaručeně druhýho Ogara těžko potkáš, když už potkáš veterána, tak jawu, bo čízu.
Už ve své době to byl nejdražší dvoutaktní československej motocykl s renomé robusního a spolehlivýho motocyklu, kterej si mohl dovolit koupit málo kdo.
Ještě ten červenej komančskej kabel zapalovací je děsná prasárna, ale absťák z projížďky byl přenější, než řešit kabel :)
Moc pěkné vozítko. Gratuluji! Ať Ti jezdí o 106!
Nádherná motorka, moc závidím, 10b
Pěkný to Ogárek A moc se jich nevídí.
parádička
Nádhherná motorka jasných 10b