První provedení Stadiona, vyměněná přední vidlice v rámci záručního servisu. Před dvaceti lety "zrenovovaný" s užitím tehdejší novinky - komaxitu. Udělám ho celého znovu.
Výška jezdce: 180 cm
První dojmy - Zatím jsem na něm nejel. Chce to seřídit řazení a udělat pár drobných oprav. No, nějak neumírám touhou na něm jezdit, takže to má svůj čas. Dřív než ho projedu asi prodělá renovaci...
Recenze
Koupil jsem ho společně s S22 za slušný balík peněz s tím, že ho prodám, aby se mi investice vrátila. No, ale jak už to u mě bývá, s těžkým srdcem se něčeho zbavuji. Zatím je tedy budoucnost nejistá a stojí společně s ostatními motorkami v ateliéru.
Jedná se o první provedení S1(1), přední vidlice ale byla bezplatně mototechnou vyměněna v rámci záruky. Stadion si toho asi dost prožil, hutím se ale statečně ubránil. V devadesátých letech se ho majitel rozhodl dát do kupy a dal ho kompletně nalakovat, tehdy horkou novinkou práškovým "komaxitem". Tahle povrchová úprava je mi spíše k zlosti, raději bych opravoval rezavý krám, než sundávat tento "plastový" lak. Po dokončení generálky toho ale už moc nenajezdil.
Vrčí, ale moc jsem se s ním zatím nestačil zabývat... Bez seřízení řazení nepojede, no nejdřív ho stejně asi rozdělám a zrenovuji jak se patří, pak teprv zábava.