Po šesti letech na KTM LC4 640 Adventure je přechod na 250ku dost náročný . Ale už z první jízdy je jasné, že si budeme rozumět. Časem
První dojmy - Motorka jako taková mi do ruky padla hned. Přestože mě všichni varovali, že po tolika letech na 640ce budu mít problém s tím, že 250ka nepojede, tak musím říct, že až na přejezdy zoraných polí jsem nedostatek výkonu nikde nepozorovala.
Doplňky na motorce - Odstředivá spojka Rekluse, výfuková soustava Akrapovič, odpružené klemy, výztuhy chladičů, chránič spojkového válečku, tlumič řízení Scott.
Recenze
EXC 250 jsem si zvolila pro její mrštnost, obratnost ,lehkost a ochotu ke všemu. Udělá pro mě, co mi na očích vidí, jen za to taky něco chce. Víííc plynu . Tam, kde se LC4 vyškrábala na volnoběh, 250 končí při první nepatrném zaváhání a ubrání plynu. Částečně to vyřešila Rekluse spojka, ale jen částečně. Autopilot to není a fyzikální zákony popírat nedokáže . Takže se učím držet plyn a neubírat. Jde mi to pomalu
Supr !!!
Pěknýýýý,už aby mi taky stála v garáži... tak hodně km bez poruch!!
Koukám že jsi zustala věrná oranžádě. Tak at mate spolu hodně zábavy a at spolehlivě slouží.
Tyyyyy jo, no paní, kam si to namíříte příště???
Ale tak hlavně ať je jen ku radosti
Až nyní dorazita ta zpráva do jižních čech
Lenko moc ti to s tou dvěstěpadinou sluší
Tak ať ti přináší jen radost
...a jak se bude jmenovat?