
KTM MX 2023: Motokrosové dvoutakty se vstřikováním a čtyřtakty s rychlořazením...
20.10.2022
20.10.2022
01.06.2016
15.09.2014
01.07.2014
17.06.2014
19.09.2013
15.05.2013
09.06.2011
2007 | 2011 | 2012 | 2013 | 2014 | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2020 | 2023 | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Doplnit technické údaje pro chybějící ročník Upravit chybné údaje | |||||||||||
V databázi evidujeme více jak 200 000 technických údajů motocyklů. Může se proto stát, že některá technická data budou obsahovat nepřesnosti nebo nejsou zcela doplněná. Prosím, upozorněte nás na nepřesnosti a ihned to opravíme. Děkujeme. |
|||||||||||
Objem | 250 cm3 | 248.6 cm3 | 249.9 cm3 | 248.6 cm3 | 249.91 cm3 | ||||||
Výkon | 10 kW (13.6 koní) | 28 kW (38.1 koní) | - | ||||||||
Výkon při otáčkách | 7500 ot/min | 7400 ot/min | - | ||||||||
Druh motoru | Spalovací | ||||||||||
Dvoudobý/čtyřdobý | 4 | ||||||||||
Chlazení | Kapalina | ||||||||||
Uspořádání válců | - | Stojatý | |||||||||
Počet válců | 1 | ||||||||||
Rozvod | DOHC | OHC | DOHC | 2xOHC | DOHC | ||||||
Ventilů na válec | 4 | - | 4 | ||||||||
Vrtání | 76 mm | 78 mm | |||||||||
Zdvih | 54.8 mm | 52.3 mm | |||||||||
Kompresní poměr | 12.8 : 1 | 13.2 : 1 | - | 13.8 : 1 | |||||||
Příprava paliva | Karburátor | Vstřikování | - | Vstřikování | |||||||
Startér | Elektrický a nožní | - | Elektrický a nožní | Elektrický | |||||||
Počet rychlostí | 6 | ||||||||||
Sekundární převod | Řetěz | - | Řetěz | ||||||||
Typ rámu | - | Trubkový | - | Trubkový | - | Dvojitý kolébkový | Páteřový | ||||
Materiál rámu | chrommolybden | - | chrommolybden | - | chrommolybden | ||||||
Zdvih předního odpr. | - | 300 mm | - | 300 mm | |||||||
Zdvih zadního odpr. | - | 335 mm | - | 310 mm | |||||||
Brzdy vpředu | kotouč | ||||||||||
Rozměr předního kotouče | 260 mm | - | 260 mm | ||||||||
Přední třmen | - | dvoupístkový | |||||||||
Brzdy vzadu | kotouč | ||||||||||
Přední kolo | 21 " | - | 21 " | - | 21 " | ||||||
Zadní kolo | 18 " | - | 18 " | - | 18 " | ||||||
Rozměr přední pneu | 90x90 21" 54M | - | 80/100-21 | - | |||||||
Rozměr zadní pneu | 120x90 18" 65M | - | 140/80-18 | - | |||||||
Rozvor | 1470 mm | 1475 mm | 1482 mm | - | |||||||
Úhel hlavy řízení | 63.5 ° | 26.5 ° | 63.5 ° | 26.5 ° | |||||||
Světlá výška | - | 355 mm | |||||||||
Výška sedla | - | 985 mm | 970 mm | 960 mm | |||||||
Suchá hmotnost | 105.8 kg | 105.7 kg | 105.5 kg | 103 kg | |||||||
Pohotovostní hmotnost | 125 kg | - | |||||||||
Objem nádrže | - | 9.2 l | 9.5 l | 9 l | 8.5 l | 9 l | |||||
Maximální rychlost | 87 km/h | - | |||||||||
První cena | - | 245011 Kč | - | 275999 Kč | 293110 Kč | ||||||
Poznámka | Hodnota výkonu není skutečná. | - | pohotovostní hmostnost bez paliva v nádrži | - |
Fórum | Téma | Odpovědí | Poslední příspěvek | ||
---|---|---|---|---|---|
Založit téma Všechna témata | |||||
Opravy a údržba | Díra po rychlém přidání plynu | 5 | 29.11.2024 07:54 | ||
Enduro & funbike | KTM exc-f 2009 chlazení+startování | 10 | 3.4.2024 13:27 | ||
Enduro & funbike | Cena za Ktm exc-f 250 | 8 | 16.3.2024 06:14 | ||
Enduro & funbike | KTM EXC 300 TPI 2023 elektrika nezhasne | 5 | 9.11.2023 10:56 | ||
Hledám, potřebuji | Výroba ošoupaného štítku na dovezené moto | 3 | 18.9.2023 20:36 | ||
Enduro & funbike | Kolik foukat kola na KTM EXC | 10 | 2.6.2022 15:44 | ||
Enduro & funbike | zadní pružina | 2 | 3.10.2021 11:17 | ||
125ccm | 250 v 16 | 24 | 23.2.2021 14:56 | ||
Cross | Ktm sxf 250 2016 nestartuje,pouze cvaka startovací relé | 3 | 26.12.2020 15:37 | ||
Vybavení | Legalizace krosky | 31 | 21.11.2020 13:54 | ||
Enduro & funbike | Boční stojánek KTM EXC 250-F 2005 | 25 | 17.11.2020 19:24 | ||
Enduro & funbike | Má smysl v ČR kupovat enduro? | 70 | 18.9.2020 11:27 | ||
Enduro & funbike | Polepy | 4 | 27.6.2020 20:59 | ||
Enduro & funbike | Jakou motorku pro ženu ( 160cm, 52kg) - Enduro s možností předelat na motarda | 8 | 28.5.2019 10:52 | ||
Cross | Pomoc s identifikaciou | 1 | 24.5.2019 23:43 | ||
Enduro & funbike | enduro | 1 | 30.4.2019 13:22 | ||
Enduro & funbike | Enduro projížďky, okolí Mladé Boleslavi | 9 | 7.9.2018 01:30 | ||
Opravy a údržba | stržený závit | 36 | 13.6.2018 09:35 | ||
Enduro & funbike | Můžu mít v 16 silnější motorku | 6 | 15.5.2018 22:57 | ||
Enduro & funbike | Ktm exc-f 250 alebo Ktm exc-f 350 | 8 | 14.5.2018 14:33 |
Už delší dobu mě lakálo koupit i něco na offroad, tak jsem si konečně udělala radost.
Po roce a půl bylo na čase pořídit novější model.
Lehká holka pro volný čas mimo cesty, to je to oč tu běží
Ostré enduro, které splňuje mé požadavky.
Honda zadřena, investovat se mi nechtelo a tak byla prodana stastnemu majiteli do Polska tak jak by...
Po DR350 to měla bejt DRZ400 nejlépe Éčko,ale po všech porovnáních a projetích jsem se přiklonil k o...
Koupila jsem ji abych se na ní naučila enduro. Plánuju jezdit hlavně na trati a možná někdy časem po...
Byla to líná mrcha, laďák od Akrapoviče společně s palivovou mapou nahranou přes řídící jednotku udě...
Každý Týden Motor nebo Kokot Tlačí Motorku :))
Zase to stejné, jen novější a lepší :-D
Zase to stejné, jen novější a lepší :-D
Po roce a půl bylo na čase pořídit novější model.
Už delší dobu mě lakálo koupit i něco na offroad, tak jsem si konečně udělala radost.
Ostré enduro, které splňuje mé požadavky.
Závodní enduro které neutahá a jede.
Lehka jako kolobezka, obratna jak slizkej had a vykonove pro hobika dostacujici...
22.11.2017 - prvních pár jízd jsem byl trošku nejistej, ale jinak pecka. Pomalu jí dostávám do ruky....
Moje nová mašina od KTM. Je to 4T takže pro mě velká změna po 2T. Doufám že dobře poslouží a nikde m...
Lehká holka pro volný čas mimo cesty, to je to oč tu běží
Koupila jsem ji abych se na ní naučila enduro. Plánuju jezdit hlavně na trati a možná někdy časem po...
AHOJ! Udělejte si kafe, protože jsem se celkem rozepsala :-D Je to tady a po měsících čekání, p...
[b]Hard Enduro Panorama![/b] Zatím nejtěžší závod, který jsem absolvovala. :-) Nevím proč máme ...
V sobotu 4.5.2024 se nám jel Enduro Sprint v Liberci. Trať byla namotaná trochu jinak než minulý rok...
O víkendu proběhl další ročník známého závodu, Drapák Rodeo. Víkend před závodem jsme oblékli kra...
Máme za sebou první letošní zavody, ČAMS Enduro Sprint ve Znojmě. Letos se nás na startu sešlo oprav...
Motor | |
---|---|
Spojka | 7.3/10 |
Průběh výkonu | 8.8/10 |
Vibrace | 5.3/10 |
Převodovka | 7.8/10 |
Mechanická hlučnost | 6.0/10 |
Zvuk | 9.3/10 |
Spolehlivost | 8.8/10 |
Podvozek | |
Možnost nastavení | 10.0/10 |
Těsnost tlumičů | 10.0/10 |
Tuhost rámu | 8.5/10 |
Jízda | |
Sport | 10.0/10 |
Město | 3.7/10 |
Cestování | 1.8/10 |
Terén | 10.0/10 |
Zázemí | |
Ceny náhr. dílů | 5.3/10 |
Ceny servisu | 5.0/10 |
Servisní síť | 6.7/10 |
Dostupnost dílů | 8.7/10 |
Nabídka doplňků | 8.7/10 |
Servisní intervaly | 4.0/10 |
Terén | |
Brodivost | 8.3/10 |
Výška | 9.0/10 |
Ochrana motoru | 8.7/10 |
Skoky | 8.7/10 |
Cestování | |
Pohodlí jezdce | 2.0/10 |
Možnosti uchycení zavazadel | 1.3/10 |
Ochrana jezdce cestování | 1.0/10 |
Nekoupili | Z důvodu |
---|---|
KTM EXC 250 | |
KTM EXC 350 F | Tahle mi padla do oka |
Honda CRF 250X | |
Yamaha WR 250 | cena, výkon, podvozek |
Jakou | Z důvodu |
---|---|
KTM EXC 350 F | Väčší výber medzi 350-kami |
KTM 150 EXC TPI | V rámci zimního soustředění s Endurovou školou jsem zkoušela obě. Lehkost a ovladatelnost 150ky u mě vyhrála. P.S. a 2T má naprosto sexy rouru |
KTM EXC 350 F | O poznání hodnější a bohatě by stačila. Jen tam nebylo nic, co by mi řeklo, že je to ta pravá. |
KTM EXC 350 F | Měl jsem dříve a s mými najetými mth již trošku slabší a obával jsem se, že bych ji trápil stále v červených O:-) |
KTM 150 EXC TPI | |
KTM EXC 250 | |
Honda CRF 250X | |
Husqvarna TE 250 | |
Husqvarna WR 125 | KTM je dražší |
KTM 250 SX-F | Nebyla v daném čase žádná rozumná dostupná. |
Husqvarna TC 250 | Nepotřeboval jsem k motorce doklady a tato byla ve skvělém stavu od známého mého kamaráda kousek ode mě. |
KTM EXC 125 | |
Husqvarna TE 250 | žádná pěkná nebyla |
Yamaha WR 250F | zadna zrovna nebyla |
KTM EXC 525 | |
Husqvarna TE 310 | Motorka super, ale ta cena je bláznivá, proto jsem zůstal věrný značce a pokračoval s další Husqvarnou. |
Yamaha WR 250F | Motorka ve stejném top stavu stojí o 30 000,- víc, což je pro mě zbytečné platit navíc. |
KTM EXC 400 | rozhodl výkon... :-) |
KTM EXC 200 | prostě 2t je 2t :D |
Ročník | Vložil | Soubor | Velikost | Poznámka |
---|---|---|---|---|
Nahrát manuál | ||||
2009 | kurcak | 250-exc-f-2009.pdf | 3.8 MB | manuál CZ pro roky 08-09 |
2008 | Vespa | ktm250exc-f_rep...l-engine-en.pdf | 8.0 MB | KTM 250 SX-F, EXC-F repair manual 2005-2008 (asi platí i pro 2011) |
2008 | kurcak | 250-exc-f-2008.pdf | 5.0 MB | Anglický originál 08 |