Ideální "skůtr" do města... Né moc silný ani rychlý, ale svalnatý a s velkou duší. :)
První dojmy - Když jsem poprvé sednu na tento "klepající se nesmysl", přemýšlel jsem jestli sedím na správném stroji. Obavy se ale rozplynuly prvním přidáním plynu a projížďkou, kdy po mých předchozích motorkách (Ducati 750ss a Aprilia RSV Mille) to bylo to co mi chybělo... Ideál...
Recenze
Bullíka jsem si vybral, protože jsem vždy jezdil nejraděj na 2válech a po zkušenostech s Italama jsem přemýšlel co dál. V jednu chíli bez motorky jsem si půjčoval kamarádovu "osumačtyřicítku" (H-D Sportster) a tak nějak jsem k tomuto motoru přilnul. Jen mi neseděl ten posez. Začal jsem tedy pokukovat po Buellech...
V podstatě hned po koupi jsem udělal pár drobností pro svůj pocit odlišení se, ale nic zásadního.
Jízdní vlastnosti mi sedí jak při pomalých průjezdech městem kličkujíc mezi auty, tak i při delších výjezdech "na kolínko".. Rozhodně s jeho maximálkou to neni žádný dálniční jezdec. Batůžky nevozím a tak ani netuším jaká je na něm jízda ve dvou...Brzdy jsou vyhovující. jelikož mám bývalou okruhovku s tlumením od öhlins, tak si na vlastnosti podvozku stěžovat nemůžu. Motor mě oproti sportsteru mile překvapil. Ochotně se točí a vykonává svou práci ochotně. Pohodová a zábavná jízda na úzkých silničkách je pro něj jak dělaná a se spotřebou do 7 litrů načůralu mi to přijde super...
Servis si zatím zvládám sám, ceny dílů fakt pro srdcaře, ale nic co by mělo překvapit. Jen jako celek je to lehce mexicko-neměcko-japonsko-americko-venezuelská telenovela. Jsou na to potřeba 2 sady nářadí a to jak palcové, tak metrické, které je pořád v permanenci obojí...
Závěrem snad jen, že Buell je opravdu motorka pro srdcaře a to dost odolné... Kamarádi si zvás utahují, pořád z něj něco padá, odchází za studena sám ze stojánku a tak... Jenže kdo by po něm lez na nějakou tu "rejži"...
Hlavně že po "výletě" s cizím riderem zase v garáži , jinak samozřejmě pro Buella a majitele srdcaře , jasných 10 bodů