renocar_zari



PROFIL MOTORKY

Honda XR 125 (2003)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník R-e-z-i-d-e-n-t
Vloženo 25.10.2012
Aktualizováno 27.10.2012
Zobrazeno 2 207x
HODNOCENÍ PROFILU OD 0 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 0

Popis motorky


Moje první enduro pro začátky. Na jaro 2011 jsem se pro ni rozhodl ihned jak jsem dělal řidičák na obsah 125.

Více fotografii

Motorka koupena od Domažlic

Výška jezdce: 183 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Honda NSR 125: S endurem se dá jet téměř všude,pohodlnější na záda,hlavně pro vysoké motorkáře.

První dojmy - Lepší odvezení než na mé předchozí Honda NSR 80,ze které mně po delší jízdě bolely záda,na mou poměrně vysokou postavu. Vetší možnost jak na cestě,tak blbnutí po terénu. Zvuk tišší než NSR 80,což mně znepokojilo=výměna výfuku za laděný z 600 :D .

Motorku bych doporučil pro - Ti kteří,se rozhodují nad nějakou 125ccm,hlavně u 16-letých, bych jim mohl vřele doporučit jedině Honda XR 125 (od 2003). Jeto jedna ze 125ccm,kde je asi nejmenší spotřeba.

Doplňky na motorce - Dokoupil jsem kufr 35L a chrániče páček.

Recenze

Moto se pořídilo snad jenom kromě motoru v hrozném stavu,ale za velice dobrou cenu 22 000kč na jaro 2011,což se XR 125(nad 2003) pohybovali 35 000 a výš.
Investice byli asi cca do 5000kč , na zrenovování,což mně dělal otec.
Motorka se jevila jako jedna z nejvyšších 4-taktních Japonských motorek obsahu 125,hlavně uspokojivá na mou asi 187cm postavu.
Co se týče cestování a zvuku,dosti mně to zaskočilo,neboť jsem měl cestovní Honda NSR 80 - 2-takt,jako 14-letý jsem se mohl vozit jenom v uličce a po delší době mně bolely záda,což u XR se mně nestávalo.
Napadlo mně vyměnit výfuk,i když jsem věděl,co se úspory týče,že budu jezdit o 1 až 1,5l víc. Originální výfuk u Hondy XR 125 je téměř pro většinu zkušenějších motorkářů téměř neslyšitelný ,,jako elektromotor''. Tak jsem ho vyměnil za výfuk z Hondy CBR 600 F -Devil,který jako jeden z mála byl udělaný na zakázku.
Jsem velice spokojený se zvukem, hodně známých s moto 125,mně tak trochu závidělo,neboť byli překvapeni laděným výfukem-,,výfuk veliké motorky''.
Spotřeba u originálu při rychlosti 60-70 km/h byla cca 2.2.l , u laďáku při té samé rychlosti byla cca 3.5l, což mně ze začátku znepokojilo jako nevýdělečného,ale pak jsem si na spotřebu zvykl.
Moto jsem prodal neboť chci ochutnat něco silnějšího,popřípadě koupit auto.
Zatím doumám nad: Suzuki GSF 600 N Bandit, Honda XR 600, Dominator 650,SLR 650, Yamaha XT 600, Kawasaki KLE 500,nebo Suzuki DR 650 R Dakar,samozřejmě do 35kW,neboť se to má od konce ledna 2013 zvednout z 25kW na 35kW,což je super. Popřípadě jít do auto,i když motorka je motorka.
Motorku jsem si velice užil spíš využíval na cestu do školy,na delší trasy do 100km,ale dokonce si velice dobře vedla i ve větším terénu. Celkem jsem na ní ujel asi přes 8000km a byl jsem s ní velice spokojen.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.


TOPlist