Zlatej střed mezi malým a maxíkem...
Výška jezdce: 178 cm
První dojmy - Na 250tku to fakt jede!Pružný a živý motor.Oproti velkým motorkám skvělá ovladatelnost!A je opravdu krásná.. Pod sedlem vana.Palubka,jak v autě...
Motorku bych doporučil pro - Každému,kdo netrpí averzí vůči skůtrům. Asi nebude pro dlouhány...
Doplňky na motorce - Topcase Givi,Deflektor plexi Givi vario.
Recenze
Na velkých motorkách mi chyběla ta lehkost ,kterou jsem zažil naposledy na MZ 150.S rodinou ubyl volný čas a motorka vždy stála v garáži a zahálela...
Cestou byl skůtr a vzhledem k mé poněkud vyšší hmotnosti jsem se díval od 200ky výš.Ideálně 200-300cm3.Výš jsem jít nechtěl kvůli hmotnosti,ale i provozním nákladům.
Udělal jsem jednoznačně dobře!Co ji mám,tak jezdím.Do práce,na nákup...
Splnila dokonale mé očekávání!Spotřeba se drží mezi 3,4-3,6l/100km,podle toho,jestli mám kufr a deflektor na plexi.
Originální plexi mě hnalo proud vzduchu přímo na hlavu a vytvářel se tak velmi nepříjemný hluk.Velké plexi Biondi,nebo Givi jsem zavrhl.Je příliš široké a chtěl jsem zachovat štíhlost stroje.Taktéž cena se mi zdála dost vysoká,ale prý je super funkční.Já jsem se zhlédl v plexi vario,ale na tento typ ho výrobce nenabízí.Zakoupil jsem tedy na vario plexi deflektor(náhradní díl)včetně držáků a uzpůsobil ho na původní plexi mé Aprilky.Funguje to super!
Kufr jsem zakoupil mírně jetý,značkový Givi s opěrkou, a designově myslím perfektně sedí s provedením zádi skůtru...Vejdou se do něj dvě integrálky,nebo karton piv a bunda...
Pod sedlem je osvětlený prostor(bohužel bez plynové vzpěry),kam se vejde má vyklápěčka,rukavice,ledviňák,nákoleníky a sposta dalších maličkostí(nebo velká igelitka plná nákupu).
Brzdy jsou duální.Mě se po zkušenosti s motorkama zdají trochu tupý,ale když zaberu,tak jsou dostatečný...Zadní i po výměně desek stále píská...
Těžiště je díky nádrži v podlaze příjemně nízko a skůtr tak působí lehčí,než je.Na druhou stranu trochu překáží nízký tunel mezi nohama,ale vždy je něco za něco...
Pohodlí na Atlantiku je skvělé a já využívám polohy nohou"chopperovsky"vpředu.
Ideálně se cítí ve městě,ale i na púříměstské dojíždění,či výlety po okreskách...Myslím,že i delší cesty by neměly být problém.Něco většího plánuji,ale zatím"pšššt!".(Láká mě Turecko).
Takže shrnuto:maximální spokojenost!Opravdu mě,jako "neskůtraře",překvapil živý a pružný motor s ideální dávkováním výkonu variátorem.
Pokud budete mít někdo nějakou radu,nebo nějakou chtít,tak klidně písněte...
Nebo,jen tak pokecat,či naplánovat úprk ze všedních dní...
Prodal jsem ho pro touhu cestovat a strch, že to někde na polní cestě-gruntovce nevydrží..nakonec sedím doma a občas mi v hlavě hlodá myšlenka(vlastně dost často:)), že mě úplně vyhovoval a stačil! Třeba zase někdy?
je krásnej, koukal jsem po 125. myslím, že je to jeden z nejhezčích maxiskútrů co se kdy vyrobili.
+ ještě ta helma z Lidlu. paráda.
Pěknej stroj
.
Krásnej stroj ,když jsem koukal po skůtru byl ve strojích v nejužším výběru .Ať dělá jenom radost
já si to neberu osobně
ale divil jsem se, kde je ten koment chvíli
Mě motorka celkem hřeje, ale v létě na to občas nadávám. Spíš bych potřeboval vyhřívanou helmu a ventilátor na plexi. Dost se to mlží a je v ní teď fakt zima a není to moc příjemné. Taky mám helmu za pár korun ještě z doby když jsem dělal řidičák, takže asi bude potřeba investovat do nové.
Omlouvám se Mirkovi s BMW za nechtěné smazání komentáře.Zahaproval mě compl
.
...To umí až nástupce Aprilia SR Max(Gilera Nexus)a taky ikonická Vespa
...
Jinak teplej vzduch na kolena Atlantic bohužel neumí