Je to stálice v mé garáži už 35 let.Letos má 50 narozeniny,tak se chce ukázat trošku světu
První dojmy - Celkem spolehlivej stroj při dobré údržbě,opravitelnej na cestě,vždy mě dovezla:-)
Recenze
Tento motocykl jsem koupil v roce 1977 od prvního majitele,starého pána,který na ní najezdil 53 000 km,přitom motor byl původní bez rozebrání.Už měl hodně slabej výkon,víc jak 70 km/hod to nejeloDal jsem tehdá za ní 400 Kčs.Dojel jsem do garáže,motor ven,první generálka,shodit revmaplechy a pod.Prostě postavit dle vkusu 17 klukaDo této podoby jsem jí uvedl začátkem 80tých let,a už tak zůstala.Za mnoho let provozu prodělala ještě několik GO motoru a různých oprav,ale střízlivým odhadem jí moc do 200 000 km nebude chybět.Za komančů dojela i z bagáží a celkem spolehlivě na Balt,Balaton, Slovensko,prostě všude tam,kam se smělo.Už jí ani nemíním dávat do origo stavu,v téhle podobě je už dýl,jak v tý původníI když přišly další stroje,tahle slouží občas na nostalgickou jízdu,a už u mě zůstane,někdo jí zdědí
Pořád pěkná babička...
Jsem veteránista. Ale proč by měly bejt všechny motorky v původním stavu. To by pak byla děsná nuda =D Jen škoda těch sportkovejch blatníku, ale co se dá dělat..
Každopádně máme v plánu s kamarádama na úplně stejných motorkách vyrazit na úplně stejnou cestu. Určitě se nám budou hodit nějaké rady
Prakticky a hezky udělaná. Z důvodů jednoduchosti a lehké opravitelnosti
také nechci čs,.motorky opustit.
Pěkný popis, mě podobně slouží pérák. At' i dál jezdí jako zamlada.