PROFIL MOTORKY

Honda VFR 1200F (2010)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník MirekZeisel
Vloženo 20.2.2013
Aktualizováno 24.6.2014
Zobrazeno 3 116x
HODNOCENÍ PROFILU OD 4 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.3

Popis motorky


Zatím s ní mám najedo cca 70 kilometrů, popsaná je dosti v recenzích, na mně je abych si je ověřil, bohužel počasí zatím říká opak ...
Samozřejmě informace přidám jen co se oteplí

Motorka koupena od FIRMA:DENAR (Kosmonosy) - Jenom ty nejlepší. Vstřícný profesionální přístup. Mohu doporučit.

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Kawasaki Z 1000 SX: VFR 1200F je daleko větší kočka :)

První dojmy - Těžko hodnotit první dojmy z jízdy, když jsem ji zakoupil v lednu :) Nicméně jedna sobotní vyjížďka kolem komínu proběhla a je to perfektní stroj, už ať je teplota o řád jinde :) 2.3.2013 Dnes nám počasí nadělilo nádhernou možnost konečně protáhnout naši novou krásku. Motorka má opravdu skvělý zátah, výkon 127kw je prostě znát. Musím říct že jen škoda obvyklého opravdu katastrofalního stavu silnic po zimě... musím pochválit bravurní podvozek, ve spojení s francouzským sedlem byly naše pozadí, tak říkajíc v naprostém klidu :-)

Motorku bych doporučil pro - Pro mne :)

Doplňky na motorce - Origo boční kufry + Topcase zn. Givi

Recenze

Koukal jsem se po ní hodně dlouhou dobu, VFR vždycky byla, je a bude vlajkovou lodí HONDY, technologie na špičce trhu... bezúdržbový kardan, 127KW pod sedlem, podle mně perfektní design. Nebyl důvod nikterak váhat :)

Konečně se našlo i pár víkendů, kdy jsme vfrku protáhli.
Musím hned ze začátku podotknout, že jsem si vybral skutečně perfektně :)

Po motorické stránce nemůžu vytknout naprosto nic, nedostatek výkonu u této motorky určitě nepocítíte, ba naopak.
Mohu jen suše konstatovat, že je VFRa více v pohodě v otáčkách 3000 a výš. Při nižších otáčkách je trošku těžkopádnější. Bohužel taktu, jaký na cestě zvolíte, odpovídá i následná spotřeba, která se pohybuje bez problémů okolo 8l, což v kombinaci s nevelkou nádrží zaručuje častější návštěvy čerpacích stanic.
Druhá stránka věci je, že nepatřím k těm co si motorku kupují kvůli spotřebě a nějakou tu ostřeji projetou vracečku mám taky víc než rád.

V několika recenzích jsem se dočetl, že s VFR je problém na delších trasách co se týče pohodlí. Bohužel, testy které jsem četl vždy dělal chlapík 190 výšky... to je výška mnou neznámá, takže to vyloučit nemohu. Postavy jsem menší, takže i na delších trasách jsem naprosto v pohodě. Je pravda, že by plexištítek mohl být trošku více odkloněn aby vzduch jezdcovu helmu tolik nedráždil, ale to je maličkost ;)

Co se týče tisíckrát propíraného desgnu motorky, nebyl bych spokojený, kdybych to nenapsal ... Mě se líbí, hrozně se mi líbí. Jenom podotýkám pánům co tyto krásky nazývají velrybou ... Pánové, viděli jste někdy velrybu???!!!Pánové, viděli jste někdy velrybu???!!!

Závěrem nezbývá než dodat, že doufám, že se na silnici bude objevovat v hojnějším počtu ;)
HONDA VFR 1200F je opravdu skvělá motorka

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Kukkan
Kukkan napsal 21.05.13 v 14:53 10b.

Hezké, hezké... Tak ať slouží . Těším se na nějaké další postřehy.

Džufir
Džufir napsal 20.02.13 v 18:07 10b.

Minulé léto jsem měl možnost krátce otestovat tento stroj a musím říct, že jsem byl nadšený a velice jsem si užíval zvuk vytočeného V4 motoru a ten zátah od spodu je úžasný, podvozek také výbroný.

Marfusha
Marfusha napsal 20.02.13 v 16:54 10b.

krásný kus stroje ,tak ted už jen to vytoužené jaro a pěknou sezónu

Více komentářů



TOPlist