Neskutecne zábavných 8 šemíků. Necelých 90 kilo vážící babeta, se špičkovým trialovým podvozkem, a jednouduchoučkým nesmrtelným motorem. Neskutečný mix horského kola a motorky. Na silnici budete štvaná zvěř, ale v trialových pasážích a pri zábavě ...
Výška jezdce: 175 cm
První dojmy - Měl sem půjčenou dva měsíce předváděčku (děkuji tímto importérovi) takže žádné překvapení. Stačí se postavit do stupaček, a jedete na horském kole na kterém se ale nemusi šlapat ! Tohle není na trhání rychlostních rekordů ale na nekončící zábavu bez hranic daných silnicemi.
Recenze
Myslel sem ze to bude prskafka, ale vyhralo oznaceni "Drakouš". U moji mati teda Kozel . Ono TO na ní totiž neskutečně sedí. Nenáročný ovladatelný stroječek, vyrábějící jen čistou zábavu s minimálními nároky na údržbu a Vaši peněženku. Za 4 litry naturálu můžete jezdit celý den, a ještě vám rezerva zbude. A taky úsměv do rohlíku.
Edit po prvnich par jizdach sezony 2013:
Tak dneska ma najeto 400 kilaku, vyjete cirka 4 nadrze, a podle doporuceni prodejce prvne vymeneny olej. Par postrehu z milacka.
1/ Zprevodovani bylo treba zmenit hnedle. Original prevod 13/38 ktery mel byt "silnicni" byl zcela nepouzitelny. Petka se nedala zaradit snad ani z kopce, a v terenu naprd.
Dodano byla v pribalu kolecko 9 zubu a rozeta 46. Na 9/46 by nevystacil retez, takze jsem zkusil 9/38, a zustal u toho. Parada, Do kopcu v silnici za ctyri, do krpalu za tri, po rovine i z kopce za pet. Maximalka na kterou se da celkem rozumne a rychle dostat je kolem 80, a v terenu jde jezdit nadherne krokem. Prilezitostne zkratim o 2 clanky retez, a vse bude cajk. Budik ukazuje i ted zcela presne rychlost atd, protoze bere otacky kola, a ne motoru.
2/ Pokud to chcete provozovat i s SPZ, tak zapomente na dodany "drzak". Uletel po kontaktu z kolem hned prvni jizdu. Todle soudruzi ze spanelska moc nevymysleli. Muj sikovny tatka sehnal 0.5mm nerez plech, vystrihl z toho pasek zahnuty pod blatnikem, a SPZ pod svetlo na to zavesil. Timto dekuji. Osvedcilo se i v drsnem terenu. Blatnik / svetlo chodi dal az na kolo, ale "v plose" a nestane se nic. Zada jezdce i svetlo jsou tim prijemne chraneni pred bordelem, a plast pred kontaktem s kolem. Myslim ze super reseni, taky na to mohli prijit uz ve fabrice kdyz uz to dodavaj homologany na silnici.
3/ Pokud jezdite jako driv ja jen na silnici, a mate pocit ze vas to treba v provozu zas tak nebavi, zkuste si neco takoveho pujcit. Me to neskutecne chytlo. V terenu vazne moc nezalezi na poctu koni, ale spis na jezdci, a vaze Nekoncici zabava jen par kroku za vsi.
UAAA uz at na tom sedim ... teda stojim zas !
to je krása!
Koupím Karel Veyr kveyr@seznam.cz tel. 732653338 potřebuji to
To je to prave do lesu..
kdyz to tak vidim,tak s touhle motorkou teprve poznas, co je smysl motorky, jeste elektriku abys nebyl slyset a muzes vsude
Stroj vypadá jako fakt super hračka, hodně o ní uvažuju...