Monster, jako každý druhý, přesto originál. Po loňské návštěvě kačírku v Mostě ještě originálnější...
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Ducati Monster S4R: Monster má být vzducháč!
První dojmy - "Překvapivě" to jede víc než SV. Nechápu všechny nářky v testech o tuhé spojce, sportovním posezu a uklepaném motoru. Spojka jde jako na SV, posez je příjemně sportovní, pod 4000ot/min se to trochu klepe, ale nic co by se nedalo přežít.
Motorku bych doporučil pro - Pro mě!
Doplňky na motorce - Termignoni, svody bez katu, sundaný štítek (je to sakra naháč ne!), doma je přichystaný otevřený kryt spojky, na cestě zrcátka a v hlavě další drobné úpravy...
2014:
-vyroben nový kryt spojky a přední blatníček
-nabarvené pružiny a misky na spojce, rámeček světla
-zkrácené výfuky
-odstranění kachního zobáku
-folie na světlo
-pár samolepek
-nový lak
-pár škrábanců
Recenze
O příšeře jsem snil odjakživa, vzhled, zvuk, vlastnosti. Uvidíme, jak se mi to bude líbit v reálu.
Po roce a půl: Stále jsem se příšery nenabažil. Zábavný motor, který ihned reaguje na pohyb pravý ruky a to jak slušným zrychlením, tak stejně slušnou decelerací, jistý podvozek, který bude ještě jistější, až zrepasuju zadní tlumič. Ten má své nejlepší za sebou a proto je zadní konec trochu houpavý, gumový, kdy ani přitažení pružiny příliš nepomůže... Rozhoduju se mezi zrepasováním původního, nebo naimplantováním tlumiče z 999. Nedá nic zadarmo, člověk jí musí řídit, snažit se, pořád se s ní učit a ne se jen vozit a to mě na ní baví. I když maličko větší hravost v zatáčkách bych přivítal, SVčko reagovalo na změny směru rychleji, takže si plánuji trochu pohrát s podvozkem, až bude v pořádku a najít nejideálnější kompromis mezi hravostí a jistotou. Chyby moc neodpouští, viz. kauza Most, nicméně takovou kardinální hovadinu by neodpustila žádná :D
Jak jsem psal, pořád se jí nemůžu nabažit. Každý nastartování, zazvonění suchý spojky a zadunění Lkovýho twinu ve mě probudí úsměv a zahřeje na duši, každá povedená zatáčka s hutným výjezdem, každý odjezd od křižovatky po zadním, každý zavrtění řidítky při akceleraci ze mě udělá na chvíli malý kluka s rozzářenýma očima a šibalským úsměvem, ba až psychopatickým smíchem. A po tom všem si s radostí otevřu pivko, nebo dobrýho vizoura, sednu si a koukám na ty její křivky... A protože se v týhle počítačový době vyrábějí jenom samý divný motorky, tak počítám, že nám to vydrží dlouho a místo toho, abych šetřil na novou, to budu sypat do ní. Takových krásných věcí je k mání... Lehčí spojkovej koš, lehčí setrvák, radiální pumpy, Ohlinsy, big bore kit, lehčí kola... :D
Jedno tělo,jedna duše a tak by to melo bejt.
Doufám, že se ještě někdy potkáme na Sosnové
Ať vám to dobře jezdí
Oldschool bike, má to pořád své kouzlo... Člověk si každou zatáčku musí zasloužit, motorka nic neudělá sama. Jasných 10b...
peknej kousek
Koukám, že ten kačer tomu''dizajnu'' dost prospěl. Musím se přiznat, že se mi líbí víc, než v té původní černé. Parádní stroj.
Za mě takhle rozhodně jo