V roce 2002 když se jela v Jablonci Mezinárodní šestidenní soutěž, jsem kolem ní chodil jako mlsnej pes. Když přišla doba rozhodování zda-li si koupit ke Stelviu něco lehčího na kravení po lese, nemusel jsem se dlouho rozhodovat.
Výška jezdce: 150 cm
První dojmy - Motorka stála 10 let let ve stodole a nikdo na ní nejezdil. Důkazem tomu byla i 10 let propadlá STK na SPZ :-) Jako jedna z mála kusů je zcela v originálu, nenapadena tzv Kutilem domácím.
Recenze
Nic na ni nechybí a ani nic nepřebývá. Má dokonce i kryt předního kotouče, což je často i sběratelská rarita.
Mašina jede pořád po zádech, je lehká, hbitá a je na ní docela dost zábavy.
Chce to chvíli cviku se jí naučit nastartovat. Když člověk pečlivě neposlouchá automatický dekompresor, snadno se stane že se mu zablikne před očima a najde pravou nohu za krkem. Nebo rána a probudí se až na měsící, protože kick umí solidně kopat
Jedná se o verzi S, což je nějaká střední ceta mezi víceméně silniční verzí E a ultimátnější R. Vyrobena v Itálii (další ital v garáži, bože už tam jsou 3 ) malosériovým výrobcem Belgarda. Předky Kayaba, vzadu Ohlins, rám z nějaké YZ a plasty od Acerbisu. K tomu brzdy Brembo, takže solidní stavebnice ze samých fajnových komponent
Wow - respekt. Taky bych někdy... Když ona ale Marta... No nic.
Fun faktor vidím na 105 %. Tak si jí užij.
peklo na kolech