Skůtr na pojížďky do města a do práce.
Motorka koupena od FIRMA:Petr Trávníček - Motoservis (Uhers - Ok.
První dojmy - Lehká, Obratná Projede každou škívrou :) Perfektně brzdí. Pěkný vzhled.
Motorku bych doporučil pro - Na cestu do práce a popojíždění po městě.
Doplňky na motorce - BOX
Recenze
Výrobce:Lintex
Označení: HT125T-30
Prodává Kentoya jako C5 125
Jeden z mála skůtrů co má větší kola takže je velmi dobře ovladatelná na horších cestách.Na zkušenosti z jízdou je ještě dost času mám na ní najeto cca 50Km.
Kupoval sem ji jako novou z vědomím ,že jde o čínu takže nemůžu čekat zázraky.
První dojem asi ze dvou metrů byl kladný :) Podrobná prohlídka taky nebyla nejhorší až na detaily které kazili dojem. Na škrábance mne upozornil sám prodejce a ihned nabídl řešení výměnou dílů
Ostatní lak v celku OK. Ovšem uložení vypínače světel to bylo něco.
.
To by se u Kentoye mohli trochu zamyslet.
Další vada Klakson mlčí.No bude se reklamovat :(
A stará klasika (Tu znám i ze značkových motorek) která je spíše konstrukční chyba.Akumulátor není ničím uchycen tak na hrbolech klepe nic co by nespravilo kus polystyrénu :)
Koupil jsem k tomu i originální Box k C5 v barvě laku. Nedoporučuji. Box je sice velký a pěkný ale uchycení boxu to je tragédie a to doslova. Takové výrobní vůle nemají snad ani zedníci.Při jízdě box klepe ale nadskakuje to budu muset ještě pořešit.
Já být prodejce tak se něco takového snad neodvážim ani nabízet.
Teď ještě k manuálu. No nic rozumného se tam nedočtete stačila by bohatě jedna A4 pro opravdu důležité informace.
Jinak je motorka OK.Jede,svítí,brzdí (tam jsou hodně poznat kotoučové brzdy na zadu i ve předu).
Dalš zkušenosti napíšu až po pár Km
---
Hodnocení po jedné sezoně.
Účel pro který jsem motorku kupoval naprosto bez problémů splnila.
Výborná na krátké pojížďky do práce a na nákupy.
Zatím bez poruchy.
Měl sem jednu "Havárii" mnou zaviněnou (Nic velkého, zničený náhon tachometru a poškrabané plasty) a byl sem překvapen výbornou dostupností náhradních dílu a jeji velmi příznivou cenou.
Spottřeba se pohybuje mez 2 a 3l na 100km.
Box sem na tvrdo přišrouboval tak mi nic nedrncá a baterku sem obložil molitanem tak už nehrká .Žádné další ůpravy nebyly třeba.
Ahoj,mám malý dotaz ohledně tachometru,mám tam jen celkové ujeté kilometry,čudl na tacho je naprosto zbytečný ?přepíná jen míle a km,hledal jsem alternativu tachometru ale bez výsledku
Zdravím,
také vlastním, ale zatím jsem na rozpacích a prosím o info, zda máte stejné zkušenosti, či nikoli. Jde mi především o tyto:
- problémy se startovanim, při studeném motoru dlouho točím, než naskočí, nožní start bez efektu
- při pusteni řídítek za jízdy dojde po pár sekundách k rozahazeni řízení, kolo nedrží stopu a velmi razantně se rozvibruje do stran, až dochází k narušení stability celé motorky
- během brzdění pozoruji zachvevy, pocitově jako kdyby kolo, resp. Kotouč neseděl rovně.
- relativně vyšší spotřeba, průměrně kolem 3,5l městského provozu, ale dostane se i na 3,8l, což mi vzhledem k tomu, jak je celý stroj líný, přijde hodně
Podobné zkušenosti? Díky
Zdravím, úplně stejnou motorku jsem si pořídil před 14 dny. Už mám najeto 450 km a zatím musím říct vše OK. Mám za sebou i první garančku, kde byla nalezena jedna závada a to neseštelovaná vůle ventilů. Kufr jsem si pořídil od GIVI originál jsem něchtěl. Můžem si vyměňovat zkušenosti.
nice
ahoj. Ať slouží.